• הנחה
  • משופץ
דיוש זקן גוזם לגברים אלחוטי נטענת זקן גוזם מקצועי מלא עמיד למים רטוב יבש זקן גוזז

דיוש זקן גוזם לגברים אלחוטי נטענת זקן גוזם מקצועי מלא עמיד למים רטוב יבש זקן גוזז

 
ILS 2.33

קיים
בחנות

אחיזה נוחה : כל סביב אבץ סגסוגת למות ליהוק גוף, מעוגל עקומה, יותר נוח להחזיק ביד קל ונייד, שימוש זמן רב של היד לא מרגיש עייפות. ראש חיתוך צף : ראש להב צף, המתאים בצורה מושלמת לעקומת הפנים, ומבטיח מגע חלק עם העור מבלי ליצור לחץ רב מדי. מצוין להב : פלדת להב, לא שיער מושך, עם ביצועים גבוהים בסדר הילוך, ביעילות לשפר זקן זמירה יעילות, מתן עם שימוש נוח ניסיון. נטענת : חשמלי זקן קליפר עם סטנדרטי ממשק עיצוב, טעינה מהירה. פאוורבנק, מטען, מחשב, רכב יו אס בי יכול להיות מופעל על זה. מלא עמיד למים : מלא גוף עמיד למים עיצוב, אשר יכול להיות ישירות מתחת למים לשטוף, קל לנקות, עמוק לנקות את לכלוך על גוזם, יבש ורטוב שמיש. מפרט : סוג פריט : אלחוטי זקן גוזםחומר : מתכת, שרירי בטן, פלדה, אבץ סגסוגהסוללה סוג : ליתיום יון סוללה (מובנה)קיבולת סוללה : 360 מיליםכיצד להשתמש : 1. לחץ על מתג כפתור כדי להפעיל את חשמלי גוזם. הזז את נייר הגוזם החשמלי לאורך העור לכיוון צמיחת הזקן, תוך ביצוע תנועת הדדיות בקו ישר. אתה יכול גם לגלח את הזקן על הצוואר שלך. לפני זמירה, לשטוף עם מים חמים ולשמור על השיער יבש. לקבלת תוצאות טובות יותר, להשתמש במברשת אם אתה צריך לנקות את זמירה ראש במהלך זמירה, ולנקות את זמירה ראש לאחר זמירה הוא מלא 5. לאחר זמירה הוא מלא, לחץ על מתג כפתור שוב כדי לכבות את חשמלי גוזם,ואז כיסוי עם את מגן כובע כדי למנוע נזק רדיד.רשימת אריזה : 1 גוזם זקן 1 כיסוי מגן 1 כבל טעינה 1 מברשת ניקוי 1 שקית אחסון.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Cordless Beard Trimmer
Material:
Metal, ABS, steel, zinc alloy
Battery Type:
Lithium ion battery (built in)
Battery Capacity:
360mAh
How to Use:
1. Press the switch button to turn on the electric trimmer. :
2. Move the electric trimmer foil along the skin in the direction of beard growth, making a straight line reciprocating motion. You can also shave the beard on your neck. :
3. Before trimming, wash with warm water and keep your hair dry. :
4. For better results, use a brush if you need to clean the trimming head during trimming, and clean the trimming head after trimming is complete :
5. After trimming is complete, press the switch button again to turn off the electric trimmer, then cover with the protective cap to avoid damaging the foil. :
PackageList:
1 x Beard Trimmer :
1 x Protective Cover :
1 x USB Charging Cable :
1 x Cleaning Brush :
1 x Storage Bag :

הצעות דומות