• הנחה
  • משופץ
סט של 3 קופסאות מתנה מוארות לחג המולד, קופסאות מתנה להארת חג המולד לקישוטי חג המולד שלושה גדלים שונים של קופסת

סט של 3 קופסאות מתנה מוארות לחג המולד, קופסאות מתנה להארת חג המולד לקישוטי חג המולד שלושה גדלים שונים של קופסת

 
ILS 129.96

קיים
בחנות

נורות לד, תוך שימוש בחוט אור עמיד למים באורך 9 מ ' /2953 רגל עטוף בקופסה, 80 לד, עם מצב מהבהב ומצב אור קבוע, לא מוגבל על ידי שקע, השתמש לבד או עם עץ חג המולד שלך המשמש יחד, אתה יכול למקם אותו בתוך הבית או בחוץ כרצונך, הוסף לרוח החגיגית. בד באיכות גבוהה, את יפה דפוס הוא בעבודת יד ועשוי באיכות גבוהה חוט בד, אשר הוא בטוח, לדעוך עמיד, לקרוע עמיד וקל לאחסון.כל בעבודת יד, את המרדף של פירוט תמיד ביקש ממך לשקול לפני הקנייה. שיטת התקנה קלה, אין צורך להתקין את הקופסה, הקשת העליונה מחייבת אותך ואת משפחתך להשלים את עשה זאת בעצמך, אנו מצוידים בסרטון התקנה, הוא צעדי מלאכה קלים ומאושרים מאוד, אתה יכול לחוות את האושר יחד עם המשפחה והחברים שלך! צרף את הסרט ואת הקשת כדי לקבל חתיכה מושלמת. חג המולד אריזת מתנה קישוט! לא לחג המולד, אלא גם לחגיגות ופסטיבלים שונים כמו ימי הולדת, מסיבות, שנה חדשה, חתונות וכו'. הגון חג המולד מתנה, שלנו חג המולד מתנת קופסות הוא חבילה בתיבה יפה, אשר הוא מאוד מתאים כמתנת חג המולד עבור המאהב שלך, חברים, ועמיתים לעבודה. ילדים לא יכולים לחכות לקשט את כל קופסאות המתנה מתחת לעצי חג המולד. חג המולד הוא החג האהוב על כולם! מאחל לך את כל ברכות חג המולד. 3 קופסות בגדלים שונים : זה חג המולד תיבת קישוט סט כולל 10" גדול אריזת מתנה, 8" בינוני אריזת מתנה 6" קטן אריזת מתנה. אורות מחרוזת כבר התאספו בתוך כל תיבה וכל קבוע בחוזקה על המסגרת הפנימית על ידי קשרי כבל. מה עוד, 6 הימור מוצק לעזור לשפר את היציבות הכוללת.האור יותקן על קופסת המתנה, אתה יכול להלביש את קופסת המתנה לפי רצונך,דרך חריצי הצד של קופסת המתנה להשלמת האור ו. נורות לד, באמצעות חוט אור עמיד למים באורך 9 מ ' /29.53 רגל עטוף בקופסה, 80 לד, עם מצב מהבהב ומצב אור קבוע, לא מוגבל על ידי שקע, השתמש לבד או עם עץ חג המולד שלך המשמש יחד, אתה יכול למקם אותו בתוך הבית או בחוץ כרצונו, להוסיף לרוח החגיגית. בד באיכות גבוהה, את יפה דפוס הוא בעבודת יד ועשוי באיכות גבוהה חוט בד, אשר הוא בטוח, לדעוך עמיד, לקרוע עמיד וקל לאחסון.כל בעבודת יד, את המרדף של פירוט תמיד ביקש ממך לשקול לפני הקנייה. שיטת התקנה קלה, אין צורך להתקין את הקופסה, הקשת העליונה מחייבת אותך ואת משפחתך להשלים את עשה זאת בעצמך, אנו מצוידים בסרטון התקנה, הוא צעדי מלאכה קלים ומאושרים מאוד, אתה יכול לחוות את האושר יחד עם המשפחה והחברים שלך! צרף את הסרט ואת הקשת כדי לקבל חתיכה מושלמת. חג המולד אריזת מתנה קישוט! לא לחג המולד, אלא גם לחגיגות ופסטיבלים שונים כמו ימי הולדת, מסיבות, שנה חדשה, חתונות וכו'. הגון חג המולד מתנה, שלנו חג המולד מתנת קופסות הוא חבילה בתיבה יפה, אשר הוא מאוד מתאים כמתנת חג המולד עבור המאהב שלך, חברים, ועמיתים לעבודה.


המאפיינים האחרים

    Product Name:
Christmas Boxes
    Material:
ABS
    Gross weight:
2.51lbs(1.14kg)
    Product size:
28x28x27cm/11x11x10.63inch
Features:
    LED Lights,Using long 9M/29.53Ft waterproof light string wrapped in box, 80 LED, with flashing mode and constant light mode, not limited by socket, use alone or with your Christmas tree Used together, you can place it indoors or outdoors at will, Add to the festive spirit:
    HIGH QUALITY FABRIC,The beautiful pattern is handcrafted and made of high-quality wire fabric, which is safe, fade-resistant, tear-resistant and easy to store.All handmade, the pursuit of detail has always asked you to consider before buying:
    Easy installation method,The box does not need to be installed, the top bow requires you and your family to complete the DIY, we are equipped with installation video, is a very easy and happy craft steps, you can experience the happiness together with your family and friends! attach the ribbon and bow to get a perfect piece. Christmas Gift Box Ornament! Not for Christmas, but also for various celebrations and festivals such as birthdays, parties, New Years, weddings, etc:
Package Include:
    3x Different Sizes of Christmas Boxes:
    1x A String of lights:
    1x Bow Tie Installation Kit :

הצעות דומות