• הנחה
  • משופץ
חשמלי חלב שומר חום, נייד לרכב תינוק בקבוק חם, חלב חם לרכב נסיעות קמפינג, לשמור על תינוק חלב חם

חשמלי חלב שומר חום, נייד לרכב תינוק בקבוק חם, חלב חם לרכב נסיעות קמפינג, לשמור על תינוק חלב חם

 
ILS 1.67

קיים
בחנות

חימום מהיר* : טמפרטורה גבוהה קיטור תינוק בקבוק חם לוקח כמה דקות לאדות במהירות. מהיר חום את תינוק מזון או לנקות את בקבוק ופטמות על ידי קיטור בטמפרטורה גבוהה. *קיבולת גדולה : נועד לשים שני בקבוקים יחד ולמנוע שריפת ידיים. גדול קיבולת מאפשר שני בקבוק כדי חם חלב וחום מים באותו זמן. מחמם הבקבוקים לתינוק מתאים לרוב הבקבוקים בשוק, כולל שקיות חלב אם. תצוגה אינטואיטיבית מראה טמפרטורת מים בזמן אמת על המסך שלה, קל לתפעול ולהגדיר זמן הכנת האכלה בדיוק. לשמור על חלב חם בטמפרטורה מושלמת, לגרום לך להאכיל תינוקות בכל רגע. תינוק בקבוק חם* : עדין התחממות חלב, מהיר חימום, קבוע מים אמבטיה חימום, חכם תצוגת מסך. מכונה אחת עונה על כל הצרכים. להגן על בריאתמשלוח, לשמור על תינוק בריא ולדאוג לכל המשפחה שלך. כדי לנקות את המכשיר, השתמש במטלית לחה. הסר אבנית מהמכשיר באמצעות חומץ או חומצת לימון לאחר השימוש במוצר לפרק זמן או חודש לאחר מכן. מפרט : מצב : 100% מותג חדשסוג פריט : מחמם בקבוקי תינוקחומר : פוליפרופילןדגם : 0117 תדר : 50-60 הרץ הספק : 200 וואט(תקע אמריקאי 110 וולט); 400 וואט(תקע האיחוד האירופי 250 וולט)טמפרטורה : 25℃-100℃ (77℉-212℉)צבע : לבן חמיםגודל : כ.7 חימום מהיר ושמירה על חום : בחר את הפונקציה והגדר את טמפרטורת היעד ל-80 מעלות צלזיוס (176 מעלות צלזיוס) / 40 מעלות צלזיוס (104 מעלות צלזיוס).כדי למקסם את התזונה במזון לתינוקות, מומלץ לחמם אותו בטמפרטורה קבועה למשך לא יותר מ-2 שעות.


המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Baby Bottle Warmer
Material:
Polypropylene
Model:
S0117E
Rated Frequency:
50-60Hz
Rated Power:
200W(US Plug 110V); 400W(EU Plug 250V)
Temperature:
25℃-100℃ (77℉-212℉)
Color:
Warm whiteSize
To maximize nutrition in baby food, it is recommended that you heat it at a constant temperature for no more than 2 hours. :
The bottler can be easily removed from the container with one hand to prevent it from burning. :
Other Features:
Automatic Shutdown Design:
When the water dries, the indicator will flicker continuously and the device will turn off automatically to avoid scorching within a minute.
Add some water and it will begin to work. :
Quality assurance:
made of high temperature resistant materials.
Package List:
1 x Baby Bottle Warmer1 x Lid 1 x Measuring Cup 1 x Bottle Brush 1 x Manual 1 x Clip 1 x Bottle Place Tool 
Note:
1. Before feeding, please be sure to test the milk temperature on the back of your hand.2. Keep out of reaches of children.

הצעות דומות