• הנחה
  • משופץ
מתאם צ 'אק מחרטה, מוט חיבור צ' אק מ14 קשיות גדולה גבוהה מדויקת להחלפה

מתאם צ 'אק מחרטה, מוט חיבור צ' אק מ14 קשיות גדולה גבוהה מדויקת להחלפה

 
ILS 12.69

קיים
בחנות

חוט סטנדרטי : מפרט חוט חיבור הצ 'אק של מתאם זה הוא מ-14 על 1, מדויק ומדויק, יכול להתאים בצורה מושלמת לצ' אק נירוסטה חומר : זה חיבור מוט הוא עשוי גבוהה כיתה נירוסטה פלדה, מזויף על ידי טיפול בחום, עם קשיות גבוהה. חלודה התנגדות : בשל פרימיום פלדת חומר, זה מחבר הוא חלודה וקורוזיה התנגדות, קשה לובש, מבטיח שנים של שימוש. יציבות רבה : נירוסטה צ ' אק מתאם יש יציבות רבה, מאוד יציב ואמין לשימוש, לא בקלות לשבור או פגום. מחרטה כלי הכרחי : זה הוא כלי הכרחי עבור מיני מחרטה, מספק גבוהה מדויק וביצועים מצוינים, יכול טוב יותר להתאים את חלקי של מיני מחרטה. חוט סטנדרטי : מפרט חוט חיבור הצ 'אק של מתאם זה הוא מ-14 על 1, מדויק ומדויק, יכול להתאים בצורה מושלמת לצ' אק. נירוסטה חומר : זה חיבור מוט הוא עשוי גבוהה כיתה נירוסטה פלדה, מזויף על ידי טיפול בחום, עם קשיות גבוהה. חלודה התנגדות : בשל פרימיום פלדת חומר, זה מחבר הוא חלודה וקורוזיה התנגדות, קשה לובש, מבטיח שנים של שימוש. יציבות רבה : נירוסטה צ ' אק מתאם יש יציבות רבה, מאוד יציב ואמין לשימוש, לא בקלות לשבור או פגום. מחרטה כלי הכרחי : זה הוא כלי הכרחי עבור מיני מחרטה, מספק גבוהה מדויק וביצועים מצוינים, יכול טוב יותר להתאים את חלקי של מיני מחרטה.מפרט : סוג פריט : צ 'אק חיבור מוטחומר : נירוסטהדגם : 15 מ' 14איקס 1גודל : כ.6 אינץ 'חיבור חוט : מ' 14 על 1 (מ '14 מציין כי קוטר החוט של מוט החיבור הוא 14 מ מ, ו 1 מציין כי המגרש חוט הוא 1 מ מ) יישום : מתאים מיני מחרטה צ' אק רשימת חבילה : 1 על צ ' אק חיבור מוט1 על תיבת אחסוןהערה : 1.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Chuck Connecting Rod
Material:
Stainless steel
Model:
15 M14x1
Size:
Approx. 15mm/0.6in
Chuck Connecting Thread:
M14x1 (M14 indicates that the thread diameter of the connecting rod is 14mm, and 1 indicates that the thread pitch is 1mm)
Application:
Suitable for mini lathe chuck
Package List:
1 x Chuck Connecting Rod1 x Storage Box:
Note:
1. Due to various factors such as display brightness and light brightness, the actual color of the product may be slightly different from the pictures displayed.:
2. Please allow slight manual measurement deviation of data.:

הצעות דומות