• הנחה
  • משופץ
Fedrui All-in-One אוזניות קסדת משחק 3D משקפיים חכמים, משקפי מציאות מדומה, משקפי מציאות מדומה עם רצועה

Fedrui All-in-One אוזניות קסדת משחק 3D משקפיים חכמים, משקפי מציאות מדומה, משקפי מציאות מדומה עם רצועה

 
ILS 252.91

קיים
בחנות

מיקום הכרטיס האחורי הפתוח, והמפתחות חופשיים, והמפתחות לא יתקעו עיצוב האוורור הרב-כיווני מאיצן את פיזור החום של הטלפון הנייד ומפחית את הנטל בטלפון הנייד. משקל המוצר קל יותר ונוח יותר לנשיאה, הוא רק 158 גרם, עיצוב קל יותר, חוויה נוחה יותר. סרט ראש מהנדס, קו עדין, צפיפות גבוהה ועמידות בפני שחיקה מפחיתים את החיכוך על העור במהלך צפייה בסרטים, סופגים זיעה ונושמת, והופכים את הצפייה בסרטים לנוחים יותר. מסיכת עיניים הנדסית פנים, מעוצבת על פי מבנה הפנים האנושי, התאמה טבעית, חוויה נוחה, ספוג אלסטי גבוה, רך ונוח ללבוש. התאמת מרחק בין מגע אחד, אינטרפופילילרי, עיצוב מרחק בין הומפילילרי הומני, הזזה קלה והתאמה גמישה על פי ההבדלים האישיים. משקפי ה- VR : צאו לטייל ברחבי העולם בקלות, אפילו בלי לצאת מהחדר שלכם, ותיהנו מההתרגשות הגדולה של רכבת הרים, גלישה, צלילה וכו ', לא עוד מגבלת זמן ומרחב, תוכלו ליהנות ממנה בכל מקום ובכל זמן שתרצו , חסוך זמן וכסף מהיציאה. מיקום הכרטיס האחורי הפתוח, והמפתחות חופשיים, והמפתחות לא יתקעו. עיצוב האוורור הרב-כיווני מאיצן את פיזור החום של הטלפון הנייד ומפחית את הנטל בטלפון הנייד. משקל המוצר קל יותר ונוח יותר לנשיאה, הוא רק 158 גרם, עיצוב קל יותר, חוויה נוחה יותר. סרט ראש מהנדס, קו עדין, צפיפות גבוהה ועמידות בפני שחיקה מפחיתים את החיכוך על העור במהלך צפייה בסרטים, סופגים זיעה ונושמת, והופכים את הצפייה בסרטים לנוחים יותר. מסיכת עיניים הנדסית פנים, מעוצבת על פי מבנה הפנים האנושי, התאמה טבעית, חוויה נוחה, ספוג אלסטי גבוה, רך ונוח ללבוש. התאמת מרחק בין מגע אחד, אינטרפופילילרי, עיצוב מרחק בין הומפילילרי הומני, הזזה קלה והתאמה גמישה על פי ההבדלים האישיים. משקפי ה- VR : צאו לטייל ברחבי העולם בקלות, אפילו בלי לצאת מהחדר שלכם, ותיהנו מההתרגשות הגדולה של רכבת הרים, גלישה, צלילה וכו ', לא עוד מגבלת זמן ומרחב, תוכלו ליהנות ממנה בכל מקום ובכל זמן שתרצו , חסוך זמן וכסף מהיציאה.


המאפיינים האחרים

Product name:
VR glasses
Eye mask:
memory cortex eye mask
Product material:
ABS
Focal pupil distance:
N/A
Field of View:
110°
Lens Radius:
42mm
Product color:
white
Lens material:
resin
Product size:
156x101x88mm
Product weight:
158g
Packing list:
VR glasses*1:
Your arrival is my honor, our products have undergone strict quality inspection, please rest assured to buy, if you have any questions, please feel free to contact us, we will provide you with the best service.:
In terms of product quality:
our customer base has always been strong and growing. This also makes us affirm ourselves. Each product production process has been tested to a certain extent. At the same time, we assure our customers that we are always pursuing perfection for our products and do our best to ensure good quality for our customers.

הצעות דומות