• הנחה
  • משופץ
יד לטיפול לתינוקות, הדפסת כפות רגליים בוץ DIY טביעת יד טביעת רגל טביעת אצבע חימר רך, חימר רב

יד לטיפול לתינוקות, הדפסת כפות רגליים בוץ DIY טביעת יד טביעת רגל טביעת אצבע חימר רך, חימר רב

 
ILS 2.33

קיים
בחנות

20 גרם בצק חימר רך יפיק טביעת יד או טביעת רגל של 0-6 חודשים החימר יתחיל בתהליך הייבוש כאשר הוא חוצה אור ואוויר, לוקח חימר 24 שעות עד להתקשות מלאה. בצק חימר סופר רך זה הוא בטוח, לא רעיל ונוח לשימוש. מאוד רך, חלק, לא דביק. לא דבק בידיים שלך, סופר נמתח, קל לייבוש וזה יכול לעזור לך לרשום את תהליך הגידול של התינוקות שלך. דיו משקל קלה, שיא צמיחה, צעצוע DIY, קל לשימוש. 20 גרם בצק חימר רך יפיק טביעת יד או טביעת רגל של 0-6 חודשים. החימר יתחיל בתהליך הייבוש כאשר הוא חוצה אור ואוויר, לוקח חימר 24 שעות עד להתקשות מלאה. בצק חימר סופר רך זה הוא בטוח, לא רעיל ונוח לשימוש. מאוד רך, חלק, לא דביק. לא דבק בידיים שלך, סופר נמתח, קל לייבוש וזה יכול לעזור לך לרשום את תהליך הגידול של התינוקות שלך. דיו משקל קלה, שיא צמיחה, צעצוע DIY, קל לשימוש. מפרט : חומר : אבקת סידן צבעי : 7 צבעים זמינות משקל : בערך 20 גרם/תפקוד חבילה : קלטת צמיחת תינוקות : יילוד, 6 חודשים, 12 חודשים, 18 חודשים וכך אונטיפס : חבילה של 20 גרם, רק מספיק כדי להדפיס את עקבותיו של תינוק שזה עתה נולד , תלוי בגיל, הכמות הנדרשת שונה, ככל שהילד ישן יותר, כך אתה זקוק יותר. הבנות לשימוש : 1. הוצא את המוצר מהחבילה 2. משטחים במעגל או לכיכר 3. לחץ על טביעת אצבע/טביעת רגל : בגלל השפעות התאורה וזוויות הצילום, יש הבדל צבע במוצר, אנא הבינו. מדידה ידנית, יש סובלנות בגודל המוצר.


המאפיינים האחרים

Material:
Calcium PowderColors
Tips:
A pack of 20g,only enough to print the footprints of a newborn baby, depending on the age,the amount required is different,The older the child, the more you need.
Instructions for use:
1. Take the product out of the package2. Flatten into a circle or square3. Press fingerprint/footprint
Note:
Due to the lighting effects and shooting angles, there is color difference in the product, please understand.Due to manual measurement, there is a tolerance in the product size.:

הצעות דומות