• הנחה
  • משופץ
6-36V עד 0.6-36V Buck Boost Converter מתנה לתכנות ויסות כוח אספקת חשמל LCD תצוגת צעד למטה שנאי רגולטור שנאי

6-36V עד 0.6-36V Buck Boost Converter מתנה לתכנות ויסות כוח אספקת חשמל LCD תצוגת צעד למטה שנאי רגולטור שנאי

 
ILS 32.71

קיים
בחנות

תצוגה מדויקת של קריאות LCD יכולה להציג מתח קלט ויציאה מתח, זרם פלט, כוח פלט, קיבולת פלט וזמן פלט, עם קריאות מדויקות הגנת חיבור הפוך-למסוף הקלט יש הגנה מפני חיבור הפוך, והחיבור ההפוך לא יישרף, וחיי השירות ארוכים. פונקציית Anti-Backflow-מסוף הפלט יש פונקציה של Anti-Backflow, אין צורך להוסיף דיודה נגד גבירה בעת טעינה של הסוללה. עמידות וחומר איכותי ביציבות יכולים לוודא כי העמידות והיציבות של המוצר. מבנה יציב של ביצועים-פשוטים ועיצוב מקצועי, לוח הפעולה קל לשימוש בביצועים יציבים. תצוגה מדויקת של קריאות LCD יכולה להציג מתח קלט ויציאה מתח, זרם פלט, כוח פלט, קיבולת פלט וזמן פלט, עם קריאות מדויקות. הגנת חיבור הפוך-למסוף הקלט יש הגנה מפני חיבור הפוך, והחיבור ההפוך לא יישרף, וחיי השירות ארוכים. פונקציית Anti-Backflow-מסוף הפלט יש פונקציה של Anti-Backflow, אין צורך להוסיף דיודה נגד גבירה בעת טעינה של הסוללה. עמידות וחומר איכותי ביציבות יכולים לוודא כי העמידות והיציבות של המוצר. מבנה יציב של ביצועים-פשוטים ועיצוב מקצועי, לוח הפעולה קל לשימוש בביצועים יציבים. מפרט : סוג פריט : BUCK BOOST ממיר חומר : דגם פלסטיק : WZ3605 E מתח כניסה : 6-36 (V) מתח יציאה : 0.6-36 (V) זרם פלט : 5 A פלט כוח : 80 (W) הגדרת מתג פלט : ב- OFF EFF ציין, קצר לחץ על כפתור התחל כדי להפעיל את הפלט. במצב הפתוח, Short לחץ על כפתור התחל כדי לסגור את הפלט הגדר את מתח היציאה/זרם : בממשק הראשי, לחץ קצר על V/△ כדי להיכנס למצב הגדרת המתח (הפוך באדום), לחץ על המקודד, העביר ספרה על ידי ספרה למחזור המספר שנבחר, והפוך את המקודד האופציונלי כדי לשנות את גודל המספר.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Buck Boost Converter
Material:
Plastic
Model:
WZ3605E
Input Voltage:
6-36 (V)
Output Voltage:
0.6-36 (V)
Output Current:
5A
Output Power:
80 (W)
Output Switch Setting:
In the off state, short press the start button to turn on the output. In the open state, short press the start button to close the output
Set the Output Voltage/Current:
On the main interface, short press V/△ to enter the voltage setting state (reversed in red), press the encoder, move digit by digit to cycle through the selected number, and turn the optional encoder to change the size of the number. After adjustment, press V/△ to save the current data and exit. If there is no operation for 30 seconds, it will automatically exit. In the same way, set the current quickly through A/▽
M1 and M2 Data Groups are Quickly Recalled:
In the main interface, long press V/△, data group 1 can be recalled, and the number of the data group that has been recalled will be displayed at the bottom of the status bar of the colleague's screen. In data group 1, long press V/△ to return to data group M0. In the same way, long press A/▽ to perform corresponding operations, and the M3-M9 data group needs to be called and set in the data group setting interface.
System Zero Calibration:
In the main interface, there is a small current, long press the rotary encoder, you can calibrate the output of the small current.
Interface Switching:
When no setting is selected, the rotary encoder performs menu switching 
Package List:
1 x Buck Boost Converter :

הצעות דומות