• הנחה
  • משופץ
Zipelo Heart Bling Cup Cup Comsher

Zipelo Heart Bling Cup Cup Comsher

 
ILS 0.67

קיים
בחנות

【באיכות גבוהה】 : תחתיות דפוסי לב עגולות מכוניות אלה עשויות מחומר PVC באיכות גבוהה, ויהלומים בעבודת יד למראה עדין ומפורט הם עמידים מספיק, תחתיות באיכות גבוהה ללא ריח, עיצוב קריסטל ריינסטון מבריק, נותנים לאביזרי הפנים לרכב שלך לזרוח ולשפר את הכיתה של המכונית שלך. 【הגנה מלאה】 : אלה עגולים עם דפוסי אהבה עגולים ביהלומים יש מספיק הגנה, חומר PVC רך ועבה יכול למנוע את ההתנגשות בין מחזיק הספל לגביע, שאינו החלקה, להפסיק את הספל שלך להתפצפץ על מחזיק הספל, למנוע בגלל של טלטול ושריטות של מחזיק כוס הכוס וכוס מכונית, אך גם כדי למנוע החלקה של משקאות. 【עיצוב בלינג】 : רכבת מכוניות זו מעוצבת עם דפוס לב עגול יהלום עגול, בעלת מראה מבריק, בעוד שעיצוב הלב הוא גם חמוד מאוד, מושלם לנשים וכמה נערות צעירות, אני מאמין שזה חייב להחזיק הרבה משקל בליבם, אתה יכול לתת לה לאדם האהוב עליך כדי לשפר את החברות ביניכם. 【קל לניקוי】 : תחתיות דפוסי לב עגולים ברכב אלה קלים מאוד לניקוי גם לאחר שתיקה משקה שלא במכוון, על גדותיו או הושלכו, מכיוון שנתיות מחזיק כוס מכוניות אלה קלות לניקוי, אתה רק צריך לנקות אותם עם יבש או נייר או מגבת רטובה, אתה יכול גם לנקות אותם במים, הם לא ישברו בקלות. 【התאמות אוניברסאליות】 : תקבלו 2 חתיכות של יהלום מכוניות מחזיקות כוסות מכוניות, הן מעוצבות בגודל אוניברסלי בגודל 2.75 אינץ היית רוצה. תחתיות מחזיקות מכוניות רכב מסוגננות ומגוונות שלנו זמינות במגוון צבעים עם אבני חן נוצצות. 【באיכות גבוהה】 : תחתיות דפוסי לב עגולות מכוניות אלה עשויות מחומר PVC באיכות גבוהה, ויהלומים בעבודת יד למראה עדין ומפורט. הם עמידים מספיק, תחתיות באיכות גבוהה ללא ריח, עיצוב קריסטל ריינסטון מבריק, נותנים לאביזרי הפנים לרכב שלך לזרוח ולשפר את הכיתה של המכונית שלך. 【הגנה מלאה】 : אלה עגולים עם דפוסי אהבה עגולים ביהלומים יש מספיק הגנה, חומר PVC רך ועבה יכול למנוע את ההתנגשות בין מחזיק הספל לגביע, שאינו החלקה, להפסיק את הספל שלך להתפצפץ על מחזיק הספל, למנוע בגלל של טלטול ושריטות של מחזיק כוס הכוס וכוס מכונית, אך גם כדי למנוע החלקה של משקאות. 【עיצוב בלינג】 : רכבת מכוניות זו מעוצבת עם דפוס לב עגול יהלום עגול, בעלת מראה מבריק, בעוד שעיצוב הלב הוא גם חמוד מאוד, מושלם לנשים וכמה נערות צעירות, אני מאמין שזה חייב להחזיק הרבה משקל בליבם, אתה יכול לתת לה לאדם האהוב עליך כדי לשפר את החברות ביניכם.


המאפיינים האחרים

Size:
2.75*0.2 inches
Weight:
23g
Material:
PVC
Quantity:
2Pcs/set
Perfect Gift:
- This diamond encrusted coaster car accessory is a perfect car decoration with stylish design and different styles for you to choose. It is a surprise gift for family, friends and colleagues. A perfect gift for Christmas, Thanksgiving, Valentine's Day and other holidays. :
After-Sales Service:
- We will provide lifetime warranty service. If you have any quality problems and questions about our products, you can contact us at any time and we will reply you within 24 hours with the best solution. :

הצעות דומות