• הנחה
  • משופץ
לוח מחוונים לרכב ללא החלקה מחצלת ZCARGEL לוח מחוונים לרכב דביק כרית Multifunctiona Non-Slip Dain Dash Mat Bling

לוח מחוונים לרכב ללא החלקה מחצלת ZCARGEL לוח מחוונים לרכב דביק כרית Multifunctiona Non-Slip Dain Dash Mat Bling

 
ILS 10.89

קיים
בחנות

תכונות : קבוע היטב לטבלת הכלים אתה יכול למקם בצורה מאובטחת את הטלפון, המפתחות, האביזרים וכו '. לאבני החננים קצוות יפים וקלים לשימוש, כך שאין צורך בגיבוי או דבק להחזיק פריטים במקום. ידידותי לסביבה : ניתן ליישם כמעט על כל משטח מבלי לדאוג לשפכים. זה לא משאיר עקבות כאשר מוסרים. אין זיהום, אין ריח, טמפרטורה גבוהה ועמידות בחום. אירועים : מחזיק את הבושם, המפתח, המטבעות, המשקפיים, בקבוק הבושם של מכונת תפירה, מחשבים ניידים, משקפי שמש, עטים, נגני מוזיקה בכל לוח מחוונים לא צבוע. זה אידיאלי לשימוש בפריטים רופפים במכוניות, קרוואנים, סירות, יאכטות, רכבות ומטוסים. מתנה מושלמת : מוסיפה יוקרה והגנה לפנים המכונית שלך, ומנצנצת מקסימה בשמש ובאורות הלילה, מתנה מושלמת לילדה ונקבה. נוח לשימוש וקל לניקוי : רחיץ, נשלף וניתן לשימוש חוזר, לא משאיר סימן. נקי עם סבון ומים כדי לחדש את אופיו הדביק. תכונות : קבוע היטב לטבלת הכלים. אתה יכול למקם בצורה מאובטחת את הטלפון, המפתחות, האביזרים וכו '. לאבני החננים קצוות יפים וקלים לשימוש, כך שאין צורך בגיבוי או דבק להחזיק פריטים במקום. ידידותי לסביבה : ניתן ליישם כמעט על כל משטח מבלי לדאוג לשפכים. זה לא משאיר עקבות כאשר מוסרים. אין זיהום, אין ריח, טמפרטורה גבוהה ועמידות בחום. אירועים : מחזיק את הבושם, המפתח, המטבעות, המשקפיים, בקבוק הבושם של מכונת תפירה, מחשבים ניידים, משקפי שמש, עטים, נגני מוזיקה בכל לוח מחוונים לא צבוע. זה אידיאלי לשימוש בפריטים רופפים במכוניות, קרוואנים, סירות, יאכטות, רכבות ומטוסים.


המאפיינים האחרים

Material:
PVC +crystal
Color:
black
Item size:
S(18cmx14cmx0.4cm)/ L(25.8cmx14.5cmx0.3cm)
Net weight:
130g
Package includes:
1 x Car dash mat:
Note:
1. About Color:
Due to the difference between the screen and the light, the color of this item may be slightly different from the picture.
2. About the size:
The size is completely handmade, please change 1-2cm according to different measurement methods.
Satisfactory service:
If there is any quality problem or damage to the package, you can not use the product, you can contact us, we will reply to you as soon as possible, please rest assured to buy. Thanks!

הצעות דומות