• הנחה
  • משופץ
EUPXRHY 2PCS כוח חסוך חיסכון באנרגיה, ESAVER חיסכון בחשמל קופסא מכשיר חיסכון באנרגיה מכשיר בקרה אלקטרונית, מכשיר

EUPXRHY 2PCS כוח חסוך חיסכון באנרגיה, ESAVER חיסכון בחשמל קופסא מכשיר חיסכון באנרגיה מכשיר בקרה אלקטרונית, מכשיר

 
ILS 3.33

קיים
בחנות

חיסכון באנרגיה : 10 KW 90 V-240 V תיבת חיסכון החשמל האחרונה יכולה לחסוך ביעילות אנרגיה, לייצב מתח, לזרם איזון ולקלוט בקרה. כמו כן, זה יכול להרחיב ביעילות את חיי השירות של המוצר החשמלי. בטוח ואמין : חיסכון החשמל ישחרר את החשמל שאוחסן באמצעות מערכת קבלים בצורה חלקה יותר לשגרה ללא הדוקרנים. ספק אמצעי הגנת דליפה. אין צריכה נוספת : למכשיר חוסך האנרגיה עצמו אין כמעט צריכת אנרגיה, כך שתוכל להשתמש בו כדי לחסוך כוח הנצרך על ידי המכשיר החשמלי. אפילו 24 שעות 365 יום, ריצת כל מזג האוויר לא תגדיל את הנטל של שטרות חשמל. קל לשימוש : פשוט חבר את שומר גורם החשמל לשקע חשמל ותאורת המחוון הירוקה תהיה בהירה, ואז מתחיל לעבוד על ידי שמירה על חיבור המכשיר; זה למעשה יחסוך עד 20% -35% מצריכת החשמל. מגוון רחב של שימושים : אנו יכולים לראות את הכשרון של רוצח חשבון החשמל הזה למיזוג אוויר, מכונות כביסה, מקררים, משאבת מים וכו '. אבל עבור כמה מכשירים קטנים, כמו מאוורר חשמלי, נורות LED, אין חסכון בחשמל יתרונות. אנו ממליצים להמשיך להשתמש בו לאורך זמן כדי להתבונן באפקט חיסכון בחשמל. חיסכון באנרגיה : 10 KW 90 V-240 V. תיבת חיסכון החשמל האחרונה יכולה לחסוך ביעילות אנרגיה, לייצב מתח, לזרם איזון ולקלוט בקרה. כמו כן, זה יכול להרחיב ביעילות את חיי השירות של המוצר החשמלי. בטוח ואמין : חיסכון החשמל ישחרר את החשמל שאוחסן באמצעות מערכת קבלים בצורה חלקה יותר לשגרה ללא הדוקרנים. ספק אמצעי הגנת דליפה. אין צריכה נוספת : למכשיר חוסך האנרגיה עצמו אין כמעט צריכת אנרגיה, כך שתוכל להשתמש בו כדי לחסוך כוח הנצרך על ידי המכשיר החשמלי. אפילו 24 שעות 365 יום, ריצת כל מזג האוויר לא תגדיל את הנטל של שטרות חשמל. קל לשימוש : פשוט חבר את שומר גורם החשמל לשקע חשמל ותאורת המחוון הירוקה תהיה בהירה, ואז מתחיל לעבוד על ידי שמירה על חיבור המכשיר; זה למעשה יחסוך עד 20% -35% מצריכת החשמל. מגוון רחב של שימושים : אנו יכולים לראות את הכשרון של רוצח חשבון החשמל הזה למיזוג אוויר, מכונות כביסה, מקררים, משאבת מים וכו '.


המאפיינים האחרים

Rated voltage:
90V-240V
Rated frequency:
50HZ-60HZ
Useful load:
10000W
Net weight:
46g
Adapter plug:
US, EU
How to use:
1. Plug the power factor saver into any socket at home, and assure it is plugged in; the indication lamp has to be lighted up.:
2. Simple and easy operation, just plug in. According to the number of home appliances you have, use one or more energy saver.:
Notice:
1. When using, plug it into any socket, no need for maintenance, no need to pay attention.:
2. After using, don't take off often. Avoid influencing the result of saving electricity.:
3. Don't let the kids touch it. Assure their safety.:
4. Please don't open or repair it by yourself.:
Package Include:
2 x Electricity Saving Box:
2 x User Manual :

הצעות דומות