• הנחה
  • משופץ
מחזיק שקע, בעל כבלים נוח להשתמש במולטי -תכלות לבית לרצועות חשמל

מחזיק שקע, בעל כבלים נוח להשתמש במולטי -תכלות לבית לרצועות חשמל

 
ILS 1.00

קיים
בחנות

ניתן להדביק אופקית ואנכית, המותקנים על פי צרכים שונים, ניתן לארגן בקלות עיצוב של שני באחד, המתאים לאחסון רצועות כוח, שקעים, תקעים, חוטים, כבלי טעינה וכו '. ניתן להדביק ישירות על מארגן שקעים, רב -תכלית, התקנה ללא ציפורניים, על קיר נקי. זה יכול להיפצע, וניתן לפנות את החוט הנוסף ולאחסן אותו כדי לשמור על החדר מסודר. ניתן להדביק אופקית ואנכית, המותקנים על פי צרכים שונים, ניתן לארגן בקלות. עיצוב של שני באחד, המתאים לאחסון רצועות כוח, שקעים, תקעים, חוטים, כבלי טעינה וכו '. ניתן להדביק ישירות על מארגן שקעים, רב -תכלית, התקנה ללא ציפורניים, על קיר נקי. זה יכול להיפצע, וניתן לפנות את החוט הנוסף ולאחסן אותו כדי לשמור על החדר מסודר. ניתן להדביק ישירות על מארגן שקעים, רב -תכלית, התקנה ללא ציפורניים, על קיר נקי . עיצוב של שני באחד, המתאים לאחסון רצועות כוח, שקעים, תקעים, חוטים, כבלי טעינה וכו '. ניתן להדביק אופקית ואנכית, להתקין על פי צרכים שונים, ניתן לארגן בקלות . זה יכול להיפצע, וניתן לפנות את החוט הנוסף ולאחסן אותו כדי לשמור על החדר מסודר . 360 ° תכנון סיבוב, ניתן למקם רצועת חשמל בכל זווית, תחולת חזקה, המתאימה לבית ולמשרד. מפרט : סוג פריט : שקע דביק חומר : אסס משקל : בערך.5ozproduct גודל : בערך.9ininstaltation שיטת : 1. נגב את הקיר נקי 2. לקרוע את סרט ההגנה הדבק 3. היצמד לקיר ולחץ בתקיפות 4. חבר את רצועת החשמל אל המחזיקה למשטחי חומר חלקים ושטוחים כמו שיש, אריחי קרמיקה, זכוכית וכו ', קיר נפילת אבק, קיר טפטים אינם רלוונטיים רשימת חבילות : 2 x שקע Stickernote : 1.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Socket Sticker
Material:
ABS
Weight:
Approx. 72g / 2.5oz
Product Size:
Approx. 14x4x2.3cm / 5.5x1.6x0.9in
Installation Method:
1. Wipe the wall clean:
2. Tear off the adhesive protective film:
3. Stick to the wall and press firmly:
4. Attach the power strip to the holder:
Suitable for smooth and flat material surfaces such as marble, ceramic tiles, glass, etc., dust dropping wall, wallpaper wall are not applicable:
Package List:
2 x Socket Sticker:
Note:
1. Please allow 0‑1 inch error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

הצעות דומות