• הנחה
  • משופץ
נשלף מתקפל קיר רכוב בגדי איירר כביסה ביתי קל אחסון מקלב נעלי מתלה קולב תליית מגבת מחזיק מייבש מתלה לאמבטיה מרפסת

נשלף מתקפל קיר רכוב בגדי איירר כביסה ביתי קל אחסון מקלב נעלי מתלה קולב תליית מגבת מחזיק מייבש מתלה לאמבטיה מרפסת

 
ILS 50.50

קיים
בחנות

מתקפל כביסה ביתי קל אחסון מקלב גודל : 85 שטח גדול מגבת בר : זה הוא אידיאלי עבור צר חדרי כביסה כדי להאריך את שטח לתליית בגדים. חסון ועמיד : את ביתי קל אחסון מקלב הוא עשוי באיכות גבוהה אלומיניום. הוא חזק ויציב ואינו מתעוות בקלות. מתקפל עיצוב לאחסון קל : חוסך לך הרבה מקום יקר ופשוט מתקפל כאשר לא צורך. מאוד קל לשימוש, פשוט הר זה על קיר וזה הוא מוכן לשימוש. שירות : שביעות רצון הלקוחות היא הדבר החשוב ביותר. אם יש לך שאלות, אל תהסס לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני ואנו למיין את זה בשבילך. נשלף מתקפל קיר רכוב בגדי איירר כביסה ביתי קל אחסון מקלב נעלי מתלה קולב תליית מגבת מחזיק מייבש מתלה לאמבטיה מרפסתמפרט : שם : מתקפל ביתי קל אחסון מקלבחומר : שטח אלומיניום + אבזור : לבןגודל : 85.7 בלתי נראה קיפולהתקנה : חור אגרוף התקנהקל להתקנהאת קיר רכוב בגדי קו הוא קל להתקנה. פשוט לצרף אותו לקיר ולהשתמש בו עם האביזרים הכלולים. זה יישאר יציב ועמיד. ההנחה היא כי אין מכשולים בשני הצדדים וכל אורך יכול להיות מותקן.על השירותים שלנו : אם אתה אוהב את המוצרים שלנו, אנא אל תהסס להזמין.אם יש לך שאלות על המוצרים שלנו, אנא אל תדאגו, אנא אל תהסס להשאיר הודעה, אנחנו נענה לך בתוך 24 שעות ולפתור את כל בעיות בשבילך.


המאפיינים האחרים

Name:
Folding Household Easy Storage Drying Rack
Material:
space aluminum + ABS
color:
White
Size:
85.5*37.5*10.7cm
Features:
Invisible Folding
Installation:
Hole punch installation
Easy to install:
The wall-mounted clothes line is easy to install. Simply attach it to the wall and use it with the included accessories. It will remain sturdy and durable. The premise is that there are no obstructions on both sides and any length can be installed.:
About our services:
If you like our products, please feel free to order.:
If you have any questions about our products, please don't worry, please feel free to leave a message, we will reply you within 24 hours and solve all the problems for you. :

הצעות דומות