• הנחה
  • משופץ
מתלה צעיף גדול, מחזיק תצוגה קמעונאית מסחרית קיר מסחרית לארון חדר שינה, מתלי ארונות לבגדים תלויים, קולב

מתלה צעיף גדול, מחזיק תצוגה קמעונאית מסחרית קיר מסחרית לארון חדר שינה, מתלי ארונות לבגדים תלויים, קולב

 
ILS 0.67

קיים
בחנות

【מארגן מחזיק מתכת】 מתלה בגדים רכובים על קיר, מתלה תצוגת האחסון שלנו עשוי ברזל עם גימור המעיל כדי להפחית את השפעות בליה ושימוש, ולא קל לשבור 【חיסכון בחלל】 מתלים קולב לבגדים, אחסון סרט חוסך יותר שטח עבודה על הקיר/ רצפה/ שולחן ונוח לך ליצור מלאכות. חומרת הרכבה מלאה כלולה, קלה להתקנה עם מספר דקות. 【מעצב את הבית/ סטודיו שלך】 הרכבה על קיר מתלה בגדים, מתלה גלילה זה עם לוח עץ לתמיכה בסרטים, שמור על גלילי הסרט הגדול/ הקטנים שלך נחמד, מסודר ומסודר על ידי אחסון בנוחות במחזיק האחסון. 【יישומי רב-זעקה】 מתלה בגדי הר קיר, מתלה לאחסון מלאכה מושלם לציור, סרט, נייר עטיפת מתנה, חוט ואחסון בעיתונים. נהדר לחדר מלאכה גדול או לחדר מלאכה קטן, אחסון קרוואנים או דירה ומגורים בבית זעיר. 【שירות לאחר המכירה】 מוט קולב ארון, אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך בעיה לגבי ההזמנה שלך. אנו נשיב ונפתור את הספקות שלך תוך 24 שעות. זו גם מתנה לחבר הזקוק לארגון. מארגן מחזיקי הגלילה שלנו מיועד לא רק למתן מתנה ייחודית לכל אחד אלא רק לקישוט בבית, סלון. ומתנה נוחה בעבודת יד לחברים ובני משפחה בחופשת סתיו, יום חג ההודיה, יום חג המולד או אפילו ליום הולדת לאהובים. מפרט : - חומר : ברזל מתכת - סגנון : מודרני - נקי : מחק - התקנה : תכונות הרכבה על קיר : - מארגן מחזיק סרט עשוי מברזל יציב. - ניתן לחלות לחדר מלאכה קטן/ חדר תפירה/ בית/ סטודיו. - עזור לך למצוא במהירות את הצבע שאתה לא צריך יותר לחפור במגירות, כך שתבלה את הזמן היקר שלך ביצירה במקום לחפש.


המאפיינים האחרים

- Material:
Metal iron
- Style:
Modern
- Clean:
Wipe
- Installation:
Wall Mount
Features:
- Ribbon holder organizer made from sturdy iron.:
- Sutiable for large small craft room/ sewing room/ home/ studio.:
- Help you quickly find the color you need no more digging through drawers, so you'll spend your valuable time creating instead of searching.:
Package content:
1 x Holder/ Rack (Accessories such as ornaments in the picture are not included.):
Note:
- Note:
ribbon not included.
- There may be an error of 1-3 cm due to manual measurement.:
- There may be chromatic aberration due to the difference between the recording lamp and the display. Please refer to the actual product. :

הצעות דומות