• הנחה
  • משופץ
LXLZYXSF מכנסיים בודדים גדולים עומדים מתלה צעיפים מסחריים, מדף תצוגה קמעונאית לחגורות חגורות

LXLZYXSF מכנסיים בודדים גדולים עומדים מתלה צעיפים מסחריים, מדף תצוגה קמעונאית לחגורות חגורות

 
ILS 1.00

קיים
בחנות

✅ [בניית מתכת יציבה] : מתלה התצוגה של הצעירים המודרניים הזה עשוי ברזל עדין עם גימור צבע בטמפרטורה גבוהה 【צעיפים או סרטים או נייר עטיפה בתמונות אינם כלולים】. ✅ [מחזיק מכנסי עמידה חופשית] : הרגליים שאינן עמידות לבלאי בחלק התחתון עוזרות למתלה עומד לרצפה לעמוד היטב במקומו. Shel , Controom, וכו '!. ✅ [חסוך שטח] : מתלה אחסון זה ישמור על הצעיפים העמוסים שלך מכל הצבעים מסודרים יותר כך שהם לא ייקחו יותר מדי מקום. מאפשר לך לראות את כל המכנסיים / צעיפים / צעיפים בבת אחת לבחירה קלה. ✅ [קל להרכיב] : מגיע עם ברגים. אין צורך בחומרה או כלים מורכבים, מכיוון שאתה יכול להרכיב במהירות את המתלה. ● מדף מתכת רב -תכליתי ואלגנטי זה מושלם לא רק להצגת צעיפים, אלא גם לתלייה ולאחסון צעיפים, מכנסיים, נייר עטיפת מתנה, טפטים, עיתונים, סרטים ואביזרים אחרים. ● תכונות : → מעמד רצפה. → מחצלות נגד החלקה. לא יגרד את הרצפה. → סרגלי הצלב נשלפים לאחסון קל וגישה לסרט. → נהדר להחזקת הקולקציה שלך באופן שתוכל לראות מה יש לך ולגשת אליו בקלות. → מתאים לחנויות פרחים וחנויות מלאכה. ● מפרט : → חומר : מתכת, ברזל → גודל : רוחב x עומק x גובה 60 x 40 x 145 ס"מ / 23.7 x 57 אינץ ', 80 x 40 x 145 ס"מ / 31.7 x 57 אינץ אינץ '. → דורש הרכבה פשוטה ● תוכן חבילה : 1 × מתלה אחסון צעיפים 【צעיפים או סרטים או נייר עטיפה בתמונות לא כלולים】 ● הודעה : → אם אתה זקוק לסגנונות נוספים, אנא לחץ עבור קבוצות שונות ומדידה ידנית, יתכנו שגיאה קלה, תודה על ההבנה שלכם.


המאפיינים האחרים

→ Material:
Metal, Iron
→ Size:
Width x Depth x Height
60 x 40 x 145 cm / 23.6 x 15.7 x 57 inches,:
80 x 40 x 145 cm / 31.5 x 15.7 x 57 inches,:
100 x 40 x 145 cm / 39.3 x 15.7 x 57 inches,:
120 x 40 x 145 cm / 47.2 x 15.7 x 57 inches.:
→ Requires Simple Assembly:
● Package Contents:
1 × Scarves Storage Rack 【 Scarves or Ribbons Or Wrapping Paper In Pictures Are Not Included 】
● Notice:
→ If you need more styles, please click our brand to find your favorite styles.:
→ Due to different batches and manual measurement, there may be slight error, thank you for your understanding.:
→ All the above pictures are displayed, and the different display effects may be different. Please refer to the actual product.:
→ Satisfactory Service:
If you have any questions before or after purchase, please feel free to contact us. we will help you to solve problems within 24 hours.

הצעות דומות