• הנחה
  • משופץ
משחק בקר משחקי כביסה סל בני סל תיק בגדים מלוכלכים אחסון סל עמיד למים מתקפל מתקפל ארגונית גיימר חדר תפאורה

משחק בקר משחקי כביסה סל בני סל תיק בגדים מלוכלכים אחסון סל עמיד למים מתקפל מתקפל ארגונית גיימר חדר תפאורה

 
ILS 1.67

קיים
בחנות

חומר תיאור : עשוי חזק ללבוש עמיד ועמיד למים אוקספורד בד, זה יכול להגן טוב יותר ולאחסן בגדי שלך יש רצועות תמיכה בפה של התיק, שיכולות לעמוד טוב יותר, והצורה פשוטה וקלילה. גדול קיבולת עיצוב : 50 ליטר של אחסון קיבולת עבור שבועי כביסה, או כמארגן לאחסון ולארגן בגדים, שמיכות, גיליונות, מגבות, צעצוע בובות ועוד. גמיש אחסון : קל משקל ומתקפל, זה יכול להיות מזועזע החוצה והניח שבו אתה צריך זה כאשר אתה משתמש בו, וזה יכול גם להיות בקלות מקופל ומאוחסן כאשר אינו בשימוש ללא תופס שטח נוסף, מה שהופך אותו אידיאלי עבור נסיעות או בית אחסון. גבוהה-איכות פרטים : כאשר אתה צריך לעשות כביסה, אתה יכול בקלות להרים את צמיד עם יד אחת ולקחת אותו משם. או תלוי על וו יהיה חזק יותר ולא קל ליפול. הוראות כביסה : לנגב לנקות עם מטלית לחה או מקומי לשטוף עם מים קרים הוא מומלץ. אין לשטוף במכונה או להלבין מכיוון שהדבר יפגע בתיק. האם אתה רוצה שיהיה לך בית נוח וחם? שלנו רב תכליתי כביסה סל הוא לא רק עוזר טוב בחיים אבל גם את קישוט של הבית שלך, זה יהיה הבחירה הטובה ביותר שלך. בין אם אתה מרגיש משועמם מהטיפול בבלגן, בחירתו יכולה לעזור לך לחסוך מקום ולחסל את הסביבה העמוסה. זה אישית ומסוגנן כביסה סל הוא חובה עבור הבית החם שלך!מפרט : 1.8 סנטימטרים, מ 19. חומר : עמיד למים אוקספורד בד (פוליאסטר בד). עיצוב מתקפל ונייד : מתקפל כדי לחסוך מקום כאשר אינו בשימוש, אחיזה רכה, קל לנשיאה ביד אחת - עמיד ונוח, עיצוב מתקפל, ניתן להכניס לשטח אחסון מוגבל כאשר אינו בשימוש, עבה, חזק, עמיד, עמיד למים ואבק.


המאפיינים האחרים

1. Dimensions:
S 16.5 X 13.8 Inches, M 19.6 X 15.7inches.
2. Material:
Waterproof Oxford Cloth (Polyester Cloth).
3. Foldable And Portable Design:
Foldable To Save Space When Not In Use, Soft Grip, Easy To Carry With One Hand - Durable And Comfortable, Foldable Design, Can Be Put Into Limited Storage Space When Not In Use, Thick, Strong, Durable, Waterproof And Dustproof.
Multifunctional Laundry Basket:
1. As Home Textile Storage, Toy Storage, Toy Boxes, Toy Boxes, Children'S Gift Baskets, Laundry Baskets, Baby Product Storage, Pet Product Storage, Travel Storage, Bedroom Gift Baskets, Santa Bags, And Even Household Garbage Storage.:
2. Ideal For Nurseries, Kids Rooms, Laundry Rooms, College Dorms, Playrooms, Craft Rooms, Bathrooms, Bedrooms, Toilets, Storage Rooms, And More.:
3. Suitable For Homemakers, Athletes, Campers, Travelers, College Students, Etc.:
4. Best Gift For Christmas, Halloween, Thanksgiving, Birthday, And Valentine'S Day.:
Laundry Basket, A Simple And Efficient Solution For All Your Storage Needs! :

הצעות דומות