• הנחה
  • משופץ
מתקפל מטבח אשפה יכול קיר רכוב אחסון דלי רכב אשפה יכול ארון דלת רכוב אשפה יכול מטבח אשפה יכול

מתקפל מטבח אשפה יכול קיר רכוב אחסון דלי רכב אשפה יכול ארון דלת רכוב אשפה יכול מטבח אשפה יכול

 
ILS 0.33

קיים
בחנות

יכול להיות תלוי בקלות על מטבח דלת או ארון דלת, קל להתקנה זה אשפה מיכל הוא קל לנקות. מתאים ללוחות דלת פחות מ -2. את מטבח ארון תליית אשפה מתלה הוא יותר שמירת מקום, נוח ומעשי. לא רק יכול זה אשפה יכול להיות תלוי, אבל זה יכול גם להיות ממוקם על הקרקע, וזה יש מתקפל עיצוב כדי להקטין את גודל. יכול גם לשמש אחסון מיכל, יכול לשמש במטבח, סלון, חדר שינה, חדר אמבטיה, רכב מושב אחורי תליית מיכל, משרד, נשיאה חיצונית. יכול להיות תלוי בקלות על מטבח דלת או ארון דלת, קל להתקנה.זה אשפה מיכל הוא קל לנקות. מתאים ללוחות דלת פחות מ -2.את מטבח ארון תליית אשפה מתלה הוא יותר שמירת מקום, נוח ומעשי.לא רק יכול זה אשפה יכול להיות תלוי, אבל זה יכול גם להיות ממוקם על הקרקע, וזה יש מתקפל עיצוב כדי להקטין את גודל.יכול גם לשמש אחסון מיכל, יכול לשמש במטבח, סלון, חדר שינה, חדר אמבטיה, רכב מושב אחורי תליית מיכל, משרד, נשיאה חיצונית.מפרט : צבע : לבן / קפהחומר : עמ '+עמ ' מידות : 26 על 24 על 16 סנטימטריםחבילה כללה : 1 פח אשפה מתקפלהודעה : 1. בשל שונה מציג ואפקטים של תאורה, את הצבע האמיתי של הפריט עשוי להיות שונה מעט מהצבע שמוצג בתמונה. בשל מדידה ידנית, בבקשה לאפשר 1-3 סנטימטר סטיית מדידה.הערה : שונה תאורה וצגים עשוי לגרום את צבע של הפריט בתמונה כדי להיות מעט שונה מהמוצר פריט. סובלנות מדידה היא + / - 1-3 סנטימטר.


המאפיינים האחרים

Color:
white/coffee
Material:
PP+TPE
Dimensions:
26 x 24 x 16 cm
Package Included:
1 folding trash can:
Notice:
1. Due to different displays and lighting effects, the actual color of the item may be slightly different from the color shown on the picture. Thanks!:
2. Due to manual measurement, please allow 1-3cm measurement deviation.:
Note:
Different lighting and monitors may cause the color of the item in the picture to be slightly different from the actual item. Measurement tolerance is +/- 1-3 cm.

הצעות דומות