• הנחה
  • משופץ
קיר רכוב הזזה מכסה אשפה יכול מטבח דלת תליית אשפה אחסון דלי כיריים פסולת סל עבור משרד בית אמבטיה מטבח

קיר רכוב הזזה מכסה אשפה יכול מטבח דלת תליית אשפה אחסון דלי כיריים פסולת סל עבור משרד בית אמבטיה מטבח

 
ILS 0.33

קיים
בחנות

1תליית ארון אשפה יכול : את אשפה יכול יכול להיות תלוי על מטבח דלת, ארון דלת, מזווה דלת, מגירה, רכב, או בכל מקום אחר.3 ליטר : 19 על 9 על 30 על 26.55 אינץ'; בדיוק בגודל הנכון ארון פסולת סל, הוא עשוי מפלסטיק פרימיום וגומי אלסטי, לא רעיל וחסר טעם, יציב ועמיד. אתה יכול להשתמש שלנו תליית אשפה יכול במשך זמן רב.חייב להיות עבור מטבח : קל להתקנה, פשוט לצרף את קומפקטי מתקפל אשפה יכול לכל ארון מגירות או דלתות. כשאתה מבשל אוכל טרי, חותך וחותך דברים, אתה לא צריך לפתוח ולסגור את דלת הארון כל הזמן בידיים הרטובות שלך, בהשוואה לפח האשפה שמתחת לכיור.יישום רחב : יש קבוע סוגר בפח האשפה, אתה יכול גם לשים אותו על הקרקע אם אתה רוצה. בשימוש נרחב במטבחים, מכללת מעונות, חדרי מגורים, חדר שינה, מכוניות, משרד וכו'. החבילה כללה : 1 ארון פח אשפה צמוד על הקיר מפרט : חומר : צבע : לבן/אפור גודל : 19 על 9 על 30 על 26.55 אינץ ' תכונות : 1.תליית ארון אשפה יכול : את אשפה יכול יכול להיות תלוי על מטבח דלת, ארון דלת, מזווה דלת, מגירה, רכב, או בכל מקום אחר.3 ליטר : 19 על 9 על 30 על 26.55 אינץ'; בדיוק בגודל הנכון ארון פסולת סל, הוא עשוי מפלסטיק פרימיום וגומי אלסטי, לא רעיל וחסר טעם, יציב ועמיד. אתה יכול להשתמש שלנו תליית אשפה יכול במשך זמן רב.חייב להיות עבור מטבח : קל להתקנה, פשוט לצרף את קומפקטי מתקפל אשפה יכול לכל ארון מגירות או דלתות. כשאתה מבשל אוכל טרי, חותך וחותך דברים, אתה לא צריך לפתוח ולסגור את דלת הארון כל הזמן בידיים הרטובות שלך, בהשוואה לפח האשפה שמתחת לכיור.


המאפיינים האחרים

Material:
PP
Color:
White/Gray
Size:
19x9x30x26.8cm/7.48X3.54X11.81X10.55inch
Features:
1.Hanging Cabinet Trash Can:
The garbage can can be hung on the kitchen door, cabinet door, pantry door, drawer, car, or anywhere else.
2.4.3L Capacity:
19x9x30x26.8cm/7.48X3.54X11.81X10.55 inch; Just the right size cabinet waste bin, it is made from premium plastic and elastic rubber, non-toxic and tasteless, sturdy and durable. You can use our hanging trash can for a long time.
3.A Must Have for Kitchen:
Easy to install, Just attach the compact folding trash can to any cabinet drawers or doors. When you cooking fresh food, slicing and dicing things, you don't need to open and close cabinet door constantly with your wet hands, compared to the trash bin under the sink.
4.Wide Application:
There is a fixed bracket at the trash can, you can also put it on the ground if you want. Widely used in kitchens, college dorms, living rooms, bedroom, cars, office etc.
Note:
Manual measurement of size. If there is any error, please forgive if there is error. :

הצעות דומות