• הנחה
  • משופץ
רב תכליתי ייבוש קליפ פלסטיק קטן קליפ עמיד בגדי קולב חזק קליפ חוף מגבת קליפ בגדי קולב קבוע קליפ ארגון

רב תכליתי ייבוש קליפ פלסטיק קטן קליפ עמיד בגדי קולב חזק קליפ חוף מגבת קליפ בגדי קולב קבוע קליפ ארגון

 
ILS 19.20

קיים
בחנות

[קליפ ייבוש] קליפ הצבע הנורדי עשוי מגודל שרירי הבטן : בית יצירתי יחיד באורך של כ-6 (סנטימטר) ורוחב של כ-3 (סנטימטר) את פלסטיק ייבוש קליפ הוא חזק ועמיד, אשר יכול למעשה למנוע את בגדי מליפול. [רכישה מפרט] את רב תפקודי בגדי ייבוש קליפ מחולק שלושה מפרטים שונים של 12 יחידות / 16 יחידות / 20 יחידות. כל אחד גוף הוא מוצק ועמיד כדי להבטיח שלך לטווח ארוך שימוש. אלה צבעוני בגדי סיכות יכול לקשט שלך חיים ולגרום לך מצב רוח טובה כאשר ייבוש בגדים. [חזק ועמיד] בגדי קולב הוא מתאים לייבוש סוגים רבים של בגדים. הוא עמיד בפני קיפול דפורמציה. הקליפ לא ישאיר סימני לחץ על הבגדים שלך. ההילוך הקדמי של הקליפ משמש לטיפול באטב. הבגדים הם לא קל ליפול. את עמיד וחזק פלסטיק קליפ הוא נוח ואינו פוגע בגדים. [רב פונקצית ביצועים] את כוח האחיזה של בגדי מייבש הוא חזק, והבגדים נעולים כדי להפוך אותו לתלות טוב יותר, כך את בגדי הם לא קל להיות מפוצץ משם על ידי רוח, לא מפחד רטוב תנאי מזג אוויר, רוח הוכחת בגדי מייבש, רב תכליתי בגדי מייבש, מגבת, בגדים, תחתונים, גרביים, וכו'. יכול להיות מהודק כאשר ייבוש, וחטיף שקיות יכול להיות מהודק כדי למנוע לחות. [בשימוש נרחב] זה יכול לשמש לקליפ בגדים, גרביים, מגבות, סדינים, וכו'. זה הוא הכרחי מעשי חיים כלי עבור משפחות ומשרדים. לא משנה זה משמש בבית או בחוץ, זה יהיה לא לדעוך או ריח. שם מוצר : רוח הוכחת ייבוש מהדק גודל : אחת אורך הוא כ 6 (סנטימטר) ורוחב הוא כ 3 (סנטימטר).


המאפיינים האחרים

12pcs / 16pcs / 20pcs, Bright Color, Simple And Generous Style. When Drying, Towel, Clothes, Underwear, Socks, Etc. Can Be Clamped. :
2. Durable And Strong Plastic Clip, Comfortable Handle, Locking Clothes To Make It Better Hanging, Making Clothes Not Easy To Be Blown Away By The Wind, The Front Gear Of Clip Mouth Handles The Fasteners, Clothes Are Not Easy To Fall Off, Suitable For Drying A Variety Of Clothes, Resistant To Folding And Deformation, Clips Will Not Leave Pressure Marks On Your Clothes, Good-Looking And Practical, Good Helper For Daily Life At Home. :
3. The Air Drying Clamp Has High-Quality Spring Steel Wire Ring, Strong Elasticity, Strong Bite, Tiger Mouth Design, High Strength, The Clothes Are Not Easy To Slide Down, Thick And Durable, Which Can Not Only Clamp Clothes, But Also Snack Bags, Prevent Moisture, And Use One Thing For Many Purposes.:

הצעות דומות