• הנחה
  • משופץ
אפגיאנג יין שפתיים גוון, יין נוזלי שפתון, מט שפתיים גוון יין בקבוק כיסוי,יין שפתון מט לאורך זמן עמיד למים

אפגיאנג יין שפתיים גוון, יין נוזלי שפתון, מט שפתיים גוון יין בקבוק כיסוי,יין שפתון מט לאורך זמן עמיד למים

 
ILS 0.67

קיים
בחנות

? 6-צבעים : 6-צבע שפתון, כל צבע הוא חדש לגמרי סגנון כדי לענות על צרכי השונים שלך על כל אירוע, הצבע הפופולרי ביותר, אתה רק צריך שלנו שפתון סט ? קל לשימוש : זה עירום שפתון סט יכול ליצור את מושלם בד עבור כל שפתיים איפור מניטראלי כדי מודגש, מושלם מיום ללילה. מתאים לאיפור בכל עונות השנה ובכל אירוע, מתאים לכולם, לא משנה אם את מאפרת מתחילה או מאפרת. ? מתנה הטובה ביותר : אור מרקם, חזק לחות, ואפס הכבידה משיי תחושה. זה מתאים לרכישה על ימי הולדת, חג ההודיה, חג המולד, ליל כל הקדושים, או חגים אחרים לשימוש אישי או כמתנה לאמא שלך, אשתו, חברה. ? עיצוב ייחודי : את אדום יין בצורת גלוס ערכת עיצוב עושה שלך נוזל שפתון קל לשימוש ויפה, וקל לנשיאה. אתה יכול לשים אותו בכיס שלך מבלי לקחת יותר מדי מקום, ומאפשר לך לקבל חתיכה יפה של יופי. ? מקצועי לאחר מכירות צוות : שביעות הרצון שלך הוא המוטיבציה שלנו,אם יש לך מוצר בעיות בעת שימוש, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו נותנים לך פתרון משביע רצון בתוך 24 שעות!. תכונה : שים לב : אביזרים אחרים אינם כלולים. 100% חדש לגמרי איכות מפרט : 7 גרם סוג עור ישים : כל סוגי העור צבע : רד01, רד02, רד03, או01, קר01, פק01 תכונות : 1. נייד, עמיד, שטח חיסכון, קל לשימוש 2. אדום יין שפתיים כתם, לטווח ארוך צבע פיתוח, אינו דוהה בזמן קצר. מסיר איפור וניקוי פנים יכולים להבהיר את הצבע, אך תוך 24 שעות היא תהיה כמו גרסת אפקט קעקוע, שתעניק לך צבע שפתיים יפה שלא ידהה! 3. ניזון עמוק עם אותו כוח עמידה כמו קעקוע, הצבע רענן, והשפתיים זוהרות וזוהרות! הערה : 1.


המאפיינים האחרים

7g:
Applicable skin type:
all skin types
Color:
RD01, RD02, RD03, OR01, CR01, PK01
Features:
1. Portable, durable, space saving, easy to use:
2. Red wine lip stain, long-lasting color development, does not fade in a short time. Makeup remover and facial cleanser can lighten the color, but within 24 hours, she will be like a tattoo effect version, giving you a beautiful lip color that will not fade!:
3. Deeply nourished with the same staying power as a tattoo, the color is fresh, and the lips are glowing and radiant!:
Comment:
1. Manual measurement tolerance is 2-5g. Please don't mind your substitutes.:
2. Due to the difference of different monitors, the picture may not match the actual color of the product. thank you very much!:
3. SKU color is product color:
Package Included:
1/6*Liquor bottle lip stain:

הצעות דומות