• הנחה
  • משופץ
קרם מרקם שפתון עמיד למים, לאורך זמן לח גלוס שמנמן נוזל שפתון, עמיד למים שפתון

קרם מרקם שפתון עמיד למים, לאורך זמן לח גלוס שמנמן נוזל שפתון, עמיד למים שפתון

 
ILS 1.33

קיים
בחנות

12 צבעים : יש 12 צבעים לבחירתך, כדי לענות על צרכי השונים שלך הצבע הפופולרי ביותר בגודל מלא גלוס, כדי לענות על הצרכים של אירועים שונים. תכונות : את גלוס סר הוא קל משקל, שאינו דביק ולחות. אלה שפתונים הם לטווח ארוך, עמיד למים, שאינו מקל כוסות, קל לנשיאה, ולא לדעוך. לתת לך חוויה סקסית. שפתון נוזלי בן שמונה שעות עם נוסחה מיוחדת לנוחות. לטווח ארוך עמיד למים : זה חצי קבוע שפתיים צבע עם צבע נעילת טכנולוגיה לא ליפול, לדעוך או לדמם. הגימור המבריק עשיר בתמציות קמומיל וסויה ליצירת שפתיים לחות, מבריקות ורכות. קל ליישום ונקי : את איפור הוא חלק, לא לקפוץ או למשוך, ויכול להיות בקלות להסיר עם שפתיים ניקוי שמן. אל תדאג לגבי פיגמנטציה. מתנה מושלמת : זה מוכן כמתנת יום הולדת לחברים או משפחות. מושלם לאירועים שונים, כגון היכרויות, מסיבה, חתונה, בר, כדור, קמפינג, משרד, בית ספר, או איפור יומי. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי מין : נשים של/בנות/ליידי אפקט : מט / לחות חבילה כללה : 1 * נוזל שפתון אופן שימוש : 1. לפני השימוש בכל שפתון, אתה צריך לחות את השפתיים שלך עם שפתון, וזה טוב לצביעה ומניעת יובש. לאחר מכן השתמש בקונסילר כדי לכסות את החלקים הכהים יותר של השפתיים כדי להקל על הצגת הצבע המקורי של הפה האדום. המשך למרוח באופן שווה מהאמצע לסביבה, ולאחר מכן ארנק את שפתייך יחד כדי להפוך את השפתון לחלק יותר. בשל מדידה ידנית, בבקשה לאפשר סטייה של 1-3 סנטימטר 2. בשל התצוגה שונה ואפקטים של תאורה, הצבע בפועל עשוי להיות מעט שונה מהתמונה.


המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Gender:
Women's/Girls/Lady
Effect:
Matte / Moisturizing 
Package Included:
1 * Liquid Lipstick
How to use:
1. Before using each lipstick, you need to moisturize your lips with a lip balm, which is good for coloring and preventing dryness.:
2. Then use concealer to cover the darker parts of the lips to make it easier to show the original color of the red mouth.:
3. Continue to apply evenly from the middle to the surroundings, and then purse your lips together to make the lipstick smoother.:
Notice:
1. Due To Manual Measurement, Please Allow A Deviation Of 1-3cm:
2. Due To The Different Display And Lighting Effects, The Actual Color May Be Slightly Different From The Picture. :

הצעות דומות