• הנחה
  • משופץ
מחזיק מברשת שיניים Baoblaze לחדר אמבטיה, מחזיק משחת שיניים מחזיק שיניים חשמלי רב -פונקציונלי,

מחזיק מברשת שיניים Baoblaze לחדר אמבטיה, מחזיק משחת שיניים מחזיק שיניים חשמלי רב -פונקציונלי,

 
ILS 25.00

קיים
בחנות

עיצוב ניקוז : יש כרית סופגת בתחתית מחזיק מברשת השיניים כדי לשמור על אזור האחסון יבש ונקי, לא יצטבר מים איכות פרימיום : עשוי מחומר בוץ וחומר מתכת. חיסכון בחלל : כולל 4 חורים, אסוף את מברשת השיניים החשמלית שלך, משחת שיניים, עט, מברשת עט ואביזרים אחרים כדי לשמור על חדר האמבטיה שלך נקי ומסודר. מחזיק משולב : שמירה על מברשת השיניים שלך עוזרת גם כן. הדרך הגדולה ביותר לאחסן את מברשת השיניים שלך היא לשמור על מברשת השיניים במחזיק נקי, קל לניקוי יבש במהירות. ללא החלקה למנוע נפילה : אתה יכול לשים אותו בכל מקום של בית, דירה, דירה, חדר מעונות, קרוואנים, קמפינגים ובקתות, על מברשת השיניים או משחת השיניים שלך. עיצוב ניקוז : יש כרית סופגת בתחתית מחזיק מברשת השיניים כדי לשמור על אזור האחסון יבש ונקי, לא יצטבר מים. איכות פרימיום : עשוי מחומר בוץ וחומר מתכת. חיסכון בחלל : כולל 4 חורים, אסוף את מברשת השיניים החשמלית שלך, משחת שיניים, עט, מברשת עט ואביזרים אחרים כדי לשמור על חדר האמבטיה שלך נקי ומסודר. מחזיק משולב : שמירה על מברשת השיניים שלך עוזרת גם כן. הדרך הגדולה ביותר לאחסן את מברשת השיניים שלך היא לשמור על מברשת השיניים במחזיק נקי, קל לניקוי יבש במהירות. ללא החלקה למנוע נפילה : אתה יכול לשים אותו בכל מקום של בית, דירה, דירה, חדר מעונות, קרוואנים, קמפינגים ובקתות, על מברשת השיניים או משחת השיניים שלך. תיאור : - תכנון ניקוז : יש כרית סופגת בתחתית מחזיק מברשת השיניים כדי לשמור על שטח האחסון יבש ונקי, לא יצטבר מים. - איכות פרימיום : עשוי מבוץ דיאטום. - חיסכון בחלל : כולל 4 חורים, אסוף את מברשת השיניים החשמלית שלך, משחת שיניים, עט, עט מברשת ואביזרים אחרים כדי לשמור על חדר האמבטיה שלך נקי ומסודר. - מחזיק מו -פונקציונלי : שמירה על מברשת השיניים שלך עוזרת גם כן.


המאפיינים האחרים

- Material:
&;Diatom mud and
Size Chart:
10x30cm/3.94x11.81inch:
Package Includes:
1 Piece&;Toothbrush Holder:
Note:
1:
If the surface is dirty, please wash it with water or with a cloth or sponge. It is strongly recommended to use waste bath towels with and rinse with water for the best results
2:
If you find that the surface is dirty and clogging the pores causing poor water absorption, you can clean it with fine . Avoid sanding the pattern when sanding, otherwise the pattern will away.
3:
It is recommended to expose once every half a a week. Water absorption will after drying.
4:
Diatom fragile, so try not to when you usually put it away. It will not be stepped on during normal use, please to use.
We have many years of experience in selling merchandise online, we are focus on providing best product and service to customers.:

הצעות דומות