• הנחה
  • משופץ
ארון אמבטיה ז 'ייקס עם מוט מגבות, ארון תרופות עם מראה לד, ארון מראה אמבטיה בגודל 32 על 28 עם דפוגר,

ארון אמבטיה ז 'ייקס עם מוט מגבות, ארון תרופות עם מראה לד, ארון מראה אמבטיה בגודל 32 על 28 עם דפוגר,

 
ILS 3.00

קיים
בחנות

שני מתג מגע הופך את ארון התרופות לד זה לפשוט וקל להפעלה/כיבוי והתאמה של מסיר מסיר ערפל מובנה פירושו שזמן האיפור ללא ערפל נמצא במרחק נגיעה אחת בלבד. כל התכונות הללו הופכות אותו לארון התרופות המושלם למראה לד. התקנה קלה : ארון התרופות מותקן על הקיר, אתה יכול להתקין אותו במהירות ובתקיפות על הקיר בהתאם לחלל ולעיצוב החדר שלך. אבטחת איכות : ארון התרופות מציע איכות טובה ואריזת מוצר מושלמת. אין צורך לדאוג לבעיות איכות. פנה אלינו : אם יש לך שאלה כלשהי, אנא אל תהסס הודעתנו דרך , אנחנו נעזור לפתור את הבעיות. ברוכים הבאים לחנות שלי!אם אתה צריך סגנונות אחרים, בבקשה לבוא לחנות שלנו כדי לבחור.* מודרני קיר רכוב מראה * התקנה היה סופר קל.* קל לתלות!* המשטח הרפלקטיבי אינו נפרד ונופל מהמסגרת.*ארוז בנפרד למשלוח בטוח*עדשה חסינת פיצוץ : שבורה ללא התזה, הגנה על בטיחות המשפחה*פונקציה : מתג מגע כפול + אנטי ערפל + אור לבן+תאריך זמן+תצוגת טמפרטורה מפרט : סגנון : מראה קיר עם אורות עם תאורה אחורית[חומר] : 5 מ מ מראה כסף נחושת בהבחנה גבוהה, טיפול חסין פיצוץ, ללא הבדל צבע[תהליך] : מראה כסף ללא נחושת בהבחנה גבוהה, טחינת קצה מעוגלת עדינה[גודל] : 24 על 28 אינץ '/60 על 70 ס מ , 28 על 28 אינץ '/70 על 70 ס מ , 32 על 28 אינץ '/80 על 70 ס מ , 36 על 28 אינץ '/90 על 70 ס מ , 40 על 28 אינץ ' /100 על 70 ס מ[אזור שימוש] : ניתן להשתמש בו לשירותים, מטבח, סלון, חדר אוכל, מקום עסקים במרפסת ויישומי קישוט חלל אחרים טיפים : למען בטיחותך, המראה אסורה לתלייה על קיר רטוב, קיר בועה וקיר מקומט מנומר.


המאפיינים האחרים

Style:
Wall Mirror with Lights Backlit
[Material]:
5MM high-definition copper silver mirror, explosion-proof treatment, no color difference
[Process]:
high-definition copper free silver mirror, fine rounded edge grinding
[Size]:
24x28in/60x70cm , 28x28in/70x70cm , 32x28in/80x70cm , 36x28in/90x70cm , 40x28in/100x70cm
[Use area]:
It can be used for toilet, kitchen, living room, dining room, porch business place and other space decoration applications
Tips:
■ For your safety, the mirror is prohibited to hanging on wet wall, bubble wall, and mottled desquamative wall.:
■ Due to the difference in light and screen, the item's color may be slightly different from the pictures.:
■ Please allow 1-2cm differences due to manual measurement.:
■ Refund service:
When there is a problem with our mirror, please do not worry, contact us and leave pictures of the problem, we will provide refund or reship one for you after verification.

הצעות דומות