• הנחה
  • משופץ
מחזיק מייבש שיער של XJJZS, רכוב קיר, אלומיניום חלל, מארגן מתלים תלוי עם כוס

מחזיק מייבש שיער של XJJZS, רכוב קיר, אלומיניום חלל, מארגן מתלים תלוי עם כוס

 
ILS 35.60

קיים
בחנות

עיצוב דבק, ללא חורים, אין נזק לקיר את סוגר מייבש השיער יכול לשמש בנוחות בחדר אמבטיה, מטבח וחדר נסיעות, אין מספיק מקום בכדי להכיל את כל המוצרים בהם אתה משתמש. מייבש השיער ומברשת השיער מסודרים היטב ומשחררים מקום רב. ניתן לחבר קליפים לחוטים של מייבש השיער מבלי לפגוע בקיר. מסגרת מייבש השיער עשויה מאלומיניום שטח ובעל חור ניקוז בתחתית למקלחת וניקוי קלים. הוא עשוי מאלומיניום חלל איכותי, שהוא בטוח, אמין, יעיל, יציב בשימוש ועוצמתי. המראה המודרני תואם בדיוק את האסתטיקה והעיצוב של חדר האמבטיה שלך. אם אתה מדביק את סוגר מייבש השיער על משטח חלק ומוצק, כמו אריחים, פלסטיק, מתכת, זכוכית ועץ, האפקט יהיה טוב יותר. עיצוב דבק, ללא חורים, אין נזק לקיר. את סוגר מייבש השיער יכול לשמש בנוחות בחדר אמבטיה, מטבח וחדר נסיעות, אין מספיק מקום בכדי להכיל את כל המוצרים בהם אתה משתמש. מייבש השיער ומברשת השיער מסודרים היטב ומשחררים מקום רב. ניתן לחבר קליפים לחוטים של מייבש השיער מבלי לפגוע בקיר. מסגרת מייבש השיער עשויה מאלומיניום שטח ובעל חור ניקוז בתחתית למקלחת וניקוי קלים. הוא עשוי מאלומיניום חלל איכותי, שהוא בטוח, אמין, יעיל, יציב בשימוש ועוצמתי. המראה המודרני תואם בדיוק את האסתטיקה והעיצוב של חדר האמבטיה שלך. אם אתה מדביק את סוגר מייבש השיער על משטח חלק ומוצק, כמו אריחים, פלסטיק, מתכת, זכוכית ועץ, האפקט יהיה טוב יותר. צבע : סילברסו מארגן אמבטיה מדף מדף שיער מחזיק מתלה מתלה מתאים לכל סוגי הגדלים של מייבשי שיער.


המאפיינים האחרים

Item Name:
Hair Dryer Holder
Style:
Modern
Package includes:
1 x Hair Dryer Holder:
Pay attention:
Wipe it with wet towel or tissue paper regularly and keep it away from acid or any other corrosive liquids in case of harm of its appearance.
About Color:
Please be reminded that due lighting effects,monitor brightness/contrast settings etc,there could be some slight differences in the color tone of the website′s photo and the actual item

הצעות דומות