• הנחה
  • משופץ
QLSJ כוס כוס חדר אמבטיה חלקה, עבור משטחי יהירות גם מחזיק עט עפרון נהדר ומחזיק מברשת איפור B

QLSJ כוס כוס חדר אמבטיה חלקה, עבור משטחי יהירות גם מחזיק עט עפרון נהדר ומחזיק מברשת איפור B

 
ILS 2.67

קיים
בחנות

רב-שימוש : הבנייה האפקטיבית מאפשרת לך לשמר את מברשות השיניים שלך, משחת שיניים, מברשות איפור, עטים ופריטים שונים; אחרי הכל, אתה הבעלים החדש חומרים איכותיים : העיצוב האיכותי מועיל לעיצוב של כל חדר אמבטיה. החומר עשוי מקרמיקה חזקה ונועד להימשך לנצח. אם אתה מחפש את המראה המודרני, הוסף אביזר טרי זה לכיור האמבטיה שלך. מברשות שיניים, מברשות איפור, או פריטים שונים ושמור עליהם מסודרים. גודל מושלם : כוס : 10x8 ס"מ (4x3inch) ויכול להחזיק 9 גרם. קל לניקוי : בטוח לשימושים יומיומיים וקל לניקוי, פשוט לשטוף ולנגב בעזרת מטלית רכה. זה הכניס סביבה נקייה לפעם הבאה שתשתמש בהם. שירות הלקוחות הטוב ביותר : שביעות הרצון שלך היא מטרת השירות שלנו. אם אינך מרוצה לחלוטין, לאחר קבלת המוצר שלך, מכל סיבה שהיא, אתה יכול ליצור איתנו קשר. כוס QLSJ רב -פונקציונלית : העיצוב המודרני תואם את עיצוב האמבטיה המגוון, יכול להעניק לחדר האמבטיה או למטבח שלך נגיעה של גלישה אלגנטית ואצילית. סוג : Tumblerspecification : חומר : קרמיקה אריזת קרנית כוללת : כוס כוס x1note : תהליך הייצור של מוצרי קרמיקה הוא מסובך מאוד, יש להתמודד עם תהליך הייצור ביד (ציור, מדבקות וכו '), אנא אל תהססו ליצור איתנו קשר, אם היו היו היו כל בעיה במוצר או בשירות, ננסה כמיטב יכולתנו לעזור לך.


המאפיינים האחרים

Material:
Ceramics
packaging Includes:
 
Tumbler Cup X1:
note:
Ceramic Products Manufacturing Process Is Very Complicated,Production Process Must Be Deal With By Hand (Painting,Decals,Etc.),:
Please Don't Hesitate To Contact Us,If There Were Any Problem With Product Or Service,We Will Try Our Best To Help you.:

הצעות דומות