• הנחה
  • משופץ
מברשת שירותים ומברשת שירותים, ידית ארוכה מברשת טואלט בית אמבטיה בית אמבטיה, כלי ניקוי פשוט, ניקוי ידית ארוכה

מברשת שירותים ומברשת שירותים, ידית ארוכה מברשת טואלט בית אמבטיה בית אמבטיה, כלי ניקוי פשוט, ניקוי ידית ארוכה

 
ILS 1.67

קיים
בחנות

שיכולים לנקות את קצוות האסלה ופערים שונים ב -360 מעלות מברשת טואטילט בעלת עיצוב האופנה האחרון והגבוני. מברשת אסלה ידית ארוכה : עיצוב פשוט, איכות טובה, קל לשימוש, להפוך את החיים לנקים והיגייניים. זיפי האסלה צפופים, אזור הניקוי גדול ויסודי, המברשת קלה לניקוי, וקצה השירותים ורצפת האמבטיה נוחים מאוד. ראש המברשת של 360 מעלות הוא רך ויכול להעמיק לניקוז האסלה. זה יכול לנקות את הפערים בשירותים ואת הפינות המתות של הקצה הפנימי מבלי לפגוע בזיגוג. יש לו כוח ניקוי חזק. הידית העגולה, עם חור עגול התלוי על הזנב, מברשת האסלה הארוכת-ידיות חוסכת זמן ומאמץ, ולא תכתים את היד שלך. המפרק הספירילי, טוב יותר לתקן את הידית ואת ראש המברשת, לא קל ליפול. שיכולים לנקות את קצוות האסלה ופערים שונים ב -360 מעלות. מברשת טואטילט בעלת עיצוב האופנה האחרון והגבוני. מברשת אסלה ידית ארוכה : עיצוב פשוט, איכות טובה, קל לשימוש, להפוך את החיים לנקים והיגייניים. זיפי האסלה צפופים, אזור הניקוי גדול ויסודי, המברשת קלה לניקוי, וקצה השירותים ורצפת האמבטיה נוחים מאוד. ראש המברשת של 360 מעלות הוא רך ויכול להעמיק לניקוז האסלה. זה יכול לנקות את הפערים בשירותים ואת הפינות המתות של הקצה הפנימי מבלי לפגוע בזיגוג. יש לו כוח ניקוי חזק. הידית העגולה, עם חור עגול התלוי על הזנב, מברשת האסלה הארוכת-ידיות חוסכת זמן ומאמץ, ולא תכתים את היד שלך. המפרק הספירילי, טוב יותר לתקן את הידית ואת ראש המברשת, לא קל ליפול. צור את חדר האמבטיה המודרני המלוטש שתמיד רצית.


המאפיינים האחרים

22.4 inches * 3.5 inches * 3.5 inches:
Quickly:
1. Please check the color and size before buying.:
2. Product photos do not include products other than products.:
3. Please note that due to different monitors, there may be slight color differences, please forgive me.:
4. The above data is for reference only, the size is manually measured, the error is 1-3 cm, please allow it, thank you.:
5. If you find any problems with our products, please feel free to contact us via email, we will solve this problem as soon as possible.:
6. Welcome to share and feedback to provide you with better products and services. :

הצעות דומות