• הנחה
  • משופץ
מברשות אסלה מברשת טואלט ומחזיק מחזיק מברשת טואלט מחזיק טואלט ניקוי מברשת מברשת פלסטיק ניקוי תלייה

מברשות אסלה מברשת טואלט ומחזיק מחזיק מברשת טואלט מחזיק טואלט ניקוי מברשת מברשת פלסטיק ניקוי תלייה

 
ILS 1.00

קיים
בחנות

מגיע לך מברשת שירותים נוחה ונקייה ומחזיק המברשת יושבת במחזיק משלה כאשר היא אינה בשימוש לאחסון דיסקרטי; אם שטח הארון או הארון מוגבל, המחזיק שומר על ראש המברשת מחוץ לתצוגה. מתנשא בצורה מסודרת לצד השירותים; עומד לשימוש יומיומי. מברשת שירותים מסוג זה נוחה להחזיק ולהשתמש בה, אתה יכול לנקות את האמבטיה שלך בקלות, תוך שמירה על אמבטיה מסודרת ומסודרת. ניתן לתלות את מברשת האסלה על הקיר או להניח אותה על הקרקע, והמברשת לא תגרד את משטח הקיר, אתה יכול לאחסן אותה ללא דאגות. המברשת הרכה עלולה לנקות את הלכלוך בקלות מכיוון שהמברשת יכולה לסגור את הקיר. ראש המברשת ניתן להחלפה, אתה יכול להשתמש בו במשך זמן רב, והעיצוב החלול של המחזיק יכול לייבש את המברשת, נוח לשימושך הבא. מגיע לך מברשת שירותים נוחה ונקייה ומחזיק. המברשת יושבת במחזיק משלה כאשר היא אינה בשימוש לאחסון דיסקרטי; אם שטח הארון או הארון מוגבל, המחזיק שומר על ראש המברשת מחוץ לתצוגה. מתנשא בצורה מסודרת לצד השירותים; עומד לשימוש יומיומי. מברשת שירותים מסוג זה נוחה להחזיק ולהשתמש בה, אתה יכול לנקות את האמבטיה שלך בקלות, תוך שמירה על אמבטיה מסודרת ומסודרת. ניתן לתלות את מברשת האסלה על הקיר או להניח אותה על הקרקע, והמברשת לא תגרד את משטח הקיר, אתה יכול לאחסן אותה ללא דאגות. המברשת הרכה עלולה לנקות את הלכלוך בקלות מכיוון שהמברשת יכולה לסגור את הקיר. ראש המברשת ניתן להחלפה, אתה יכול להשתמש בו במשך זמן רב, והעיצוב החלול של המחזיק יכול לייבש את המברשת, נוח לשימושך הבא.


המאפיינים האחרים

Product name:
Toilet Brush Holder / Toilet Bowl Brush / Toilet Brush with Holder / Toilet Brush and Holder/ Toilet Brush / Toilet Brushes
Material:
pp, nylon brush head.
Size:
50*11cm.
Package Included:
Toilet Brush Holder*1:
Note:
1. All pictures are professionally color-coded, but due to the different ambient light and different display device settings, there may be some deviations between the pictures you see and the items themselves. Please understand. :
2. The data is measured manually, there may be some deviation, but it does not affect the use.:
Compact space saving design keeps your toilet brush hidden and provides a sanitary storage. Ideal for residential, commercial, and industrial applications.:
Compact stylish makes the toilet brush set look sleek, fits in the corner of modern bathroom. Takes up just a small space, which makes your bathroom more tidy and modern.:
Perfect for half and full baths, guest bathrooms, powder rooms; Use in home, apartment, condo, dorms, cabins, RVs and campers:
If not completely satisfied with our product, please don't hesitate to contact us, we are always here to address issues for you. :

הצעות דומות