• הנחה
  • משופץ
תלוי בריחת מכנסיים לגברים בריחת מכנסיים לביש בריחת מכנסיים לגברים המשתנה מערכת עם פיפי קטטר מחזיק עבור הבכור

תלוי בריחת מכנסיים לגברים בריחת מכנסיים לביש בריחת מכנסיים לגברים המשתנה מערכת עם פיפי קטטר מחזיק עבור הבכור

 
ILS 22.49

קיים
בחנות

*לשימוש חוזר ורחיץ*רחב גומייה משמש, גמישות הוא מאוד טוב, אשר הוא לא קל להיות מעוות והוא מתאים שונה מותניים קבוצות לשימוש חוזר, קל לניקוי. גודל התייחסות : גודל משפך שתן : 7. היקף מותניים תחתון : 27. אורך תחתון : 12. אורך הקטטר : 19. שימוש קל ללבוש על הגוף כמו תחתונים, השופכן במורד הרגל, שקית שתן קשורה על הרגל התחתונה. יכול לנוע וללכת, ולא לפחד מכנסיים רטובים בגלל המטרד. רוטרי הטלת שתן שסתום, נוח לשימוש. *בריא ונוח אימוץ חומר סיליקון באיכות גבוהה, גמישות גבוהה, ידידותי לעור בטוח, סניטרי ובריא. הציפוי הפנימי של משפך השתן אינו ארוג, מפחית את החיכוך בין איברי המין למשפך השתן. שלה סביר עיצוב עושה את זה מאוד נוח ונוח לשימוש. למשפך השתן יש חור אוויר המאפשר לאיברי המין לנשום, ומונע צמיחת חיידקים. קיבולת אחסון גדולה מגיעה עם שתי שקיות רגל שתן מעבות באיכות גבוהה של 500 מיליליטר, שתן מתנקז במהירות מהמשתנה לשקית איסוף. נייד וקל לשימוש. המשתנה תיק יכול לתת לך לנוע וללכת באופן חופשי לתקופות ארוכות יותר. אין דאגה של שתן מכנסיים. *לשימוש חוזר ורחיץ*רחב גומייה משמש, גמישות הוא מאוד טוב, אשר הוא לא קל להיות מעוות והוא מתאים שונה מותניים קבוצות. לשימוש חוזר, קל לניקוי. גודל התייחסות : גודל משפך שתן : 7. היקף מותניים תחתון : 27. אורך תחתון : 12. אורך הקטטר : 19. מוצר זה הוא מתאים דמנציה ובריחת שתן עבור קשישים גברים ללבוש בעת הליכה. אימוץ באיכות גבוהה רפואי סיליקון חומר, זה יהיה בטוח ובריא. שלה סביר עיצוב עושה את זה מאוד נוח ונוח לשימוש. מגיע עם שתי שקיות רגל שתן 500 מ ל. נפלא סיוע לגברים חולים עם בריחת שתן.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Urine Bag
Material:
Silicone
Color:
As Pictures Show
Gender:
Male
Urine Bag Capacity:
500ml
Catheter Length:
Approx. 40cm / 15.7in
Urine Funnel Size:
Approx. 18 x 8cm / 7.1 x 3.1in
Underpant Waist Circumference:
Approx. 69cm / 27.2in
Underpant Length:
Approx. 30.5cm / 12.0in
Weight:
Approx. 264g
Package list:
1 x Urine Funnel:
1 x Pure Cotton Underpant:
1 x Catheter :
2 x Urine Leg Bags:
How to use:
Wear on the body like underpant, the ureter down the leg, urine bag tied on the lower leg, place the penis and testicles together into the non-woven lining urinal funnel. Can move and walk, and will not be afraid of wet pants because of the annoyance.:
Notes:
1. The underpant has good elasticity. It is not easy to wear it too loose, wear tightly, the effect will be better.:
2. Wash and dry frequently when using, avoid sun exposure and baking.:
3. Use with caution to those allergic to silicone and latex.:
4. Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

הצעות דומות