• הנחה
  • משופץ
דיקור עט, דיקור מרידיאן עט חשמלי דיקור טיפול עט רב תכליתי כאב הקלה גוף לעיסוי עם 6 עוצמות מתכווננת

דיקור עט, דיקור מרידיאן עט חשמלי דיקור טיפול עט רב תכליתי כאב הקלה גוף לעיסוי עם 6 עוצמות מתכווננת

 
ILS 39.67

קיים
בחנות

את דיקור טיפול עט סטי פוטנציאל טיפול, טיפול מגנטי, רטט תהודה טיפול ופונקציות אחרות באחד יכול לנוע בגמישות על פני העור של גוף אדם, את דופק חשמלי פועל על גוף אדם, זה ירגיש רגוע ונוח מייד לאחר שימוש. 6 רמות של עוצמת מצב"0" רמת הוא החלש ביותר ו " 6 " רמת הוא החזק ביותר, אתה יכול להתאים לרמה הנכונה של אנרגיה מבוסס על שונה טיפול צריך. אם אתה צריך כדי להגדיל את חוזק של חשמלי דופק כדי לעורר את נקודת דיקור, פשוט לחץ ברציפות על להתחיל מפתח. *זיהוי נקודת דיקור אינטליגנטי * הבדיקה תרגיש גירוי ורטט כאשר הוא מחליק על העור, ותרגיש אינטנסיבי יותר כשמדובר בנקודות דיקור. כאשר אתה מרגיש דופק חזק על ידי הטיית עט הדיקור סביב גופך, זה אומר שאתה מוצא את נקודות הדיקור. את אפקט של שדה מגנטי על אדם גוף יכול למעשה לזרות המרידיאנים ולעורר את נקודות דיקור, וההשפעה על מוקדים חלקי של אדם גוף יכול להפחית דלקת ולהקל על כאב. את הטוב ביותר יומי גוף בריא אספקת טיפול, קל לנשיאה ולשימוש, טיפול טוב יותר עבור שלך בריא. קל לתפעול החל את הג ' ל על הגוף שלך לפני השימוש. הג ' ל מגיע עמוק לתוך העור, נועל לחות, משמן את העור ומגביר את הנוחות. לאחר מכן החזק את קצה העט בידך ונוגע בעדינות בבדיקת העט לעור האדם והחלק אותו לאט. הרטט חזק לאחר מציאת נקודת הדיקור. מפרט : מצב : 100% חדש לגמריסוג פריט : מרידיאנים עטחומר : אבסבסוללה מתח : 3 וולטגיר התאמה : 6 הילוכיםספק כוח : יו אס בי טעינהסוללה קיבולת : 350 מיליםדופק תדר : 1-300 הרציםדופק רוחב : 100¦אפים-320¦אפיםטיפים : את מרידיאנים עט באופן אוטומטי חיפושים נקודות וחרדות המרידיאנים דרך מיקרו הנוכחי, ויש קל חשמלי הרדמה.


המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Meridians Pen
Material:
ABS
Battery Voltage:
3V
Gear Adjustment:
6 gears
Power Supply:
USB charging
Battery Capacity:
350mAh
Pulse Frequency:
1-300Hz
Pulse Width:
100¦Ìs-320¦Ìs
Tips:
 
The meridians pen automatically searches points and dreads the meridians through the micro-current, and there is slight electric anesthesia. Please purchase carefully in minded!(Starting from gear 1):
Many people worry about finding the wrong acupuncture point, but in fact, there is no need to worry, because the magnetic therapy needle uses a magnetic field, there is no need to puncture into the body, its magnetic field range is about 3CM, so the requirement for acupuncture point need not be accurate, as long as find the pain point, which is what traditional Chinese medicine says (ashi acupuncture point), that is the effective point.Use 1-2 times a day for 10-15 minutes each time, 10 days for a course of treatment.:
Package List:
1 x Host :
1 x Storage Bag :
1 x USB Cable :
1 x Box :

הצעות דומות