• הנחה
  • משופץ
קולומביה גברים נוף לפארק צמר רוכסן מלא

קולומביה גברים נוף לפארק צמר רוכסן מלא

 
ILS 60.00

קיים
בחנות

100% פוליאסטר אומני-וויק : טכנולוגיית ניהול הלחות האולטימטיבית לחיק הטבע. אומני-וויק מעביר במהירות לחות מהעור לתוך הבד שם הוא מתפשט על פני השטח כדי להתאדות במהירות-שומר על קור רוח ובגדיך יבשים. שכבה מושלמת : עם הבנייה הקלה והטכנולוגיה הפתילה שלה, צמר הרוכסן המלא הזה הוא ז ' קט נהדר של שתי עונות. או משתרע לשלוש עונות, נלבש כשכבה אמצעית מתחת לקליפה. לקבל נוח : נוחות-למתוח בד, חפתים אלסטיים, ואגודל חורים על שרוולים לשפר נוחות וכיסוי, בזמן חזה רוכסן כיס, ושני רוכסן יד כיסים לשמור יסודות מאובטח. כושר פעיל : מודרני קלאסי-לחתוך, מיועד פעיל ללבוש, עם רך, קל משקל מרגיש, שהופכים זה מצרך עבור כל קריר חיצוני פעילות. בנוי אחרון : תשומת הלב של קולומביה לפרטים היא מה שמבדיל את הלבוש שלנו מאחרים. אנו משתמשים רק את חומרים באיכות הגבוהה ביותר, מקצועי אומנות, ועמיד תפרים. זה הוא עמיד מעיל תוכל ליהנות לעונות לבוא. חלק מבחוץ, חם מבפנים, רוכסן זה כולל תכונות ביצועים שתעריכו-כמו תכונות פתילה, חורי אגודל על שרוולים ובד מתיחה נוח שכולו תנועה קלה. 
מעוצב עם פעיל לחתוך, זה הוא תכליתי, קל משקל מעיל. מיוצר עם פנים חלקות, צמר גב רשת, הוא כולל כיס חזה עם רוכסן, שני כיסי יד עם רוכסן, שרוולים עם חורי אגודל, מגן סנטר רך ודש סערה למקלט נוסף.
 קולומביה מציעה ז ' קט זה במספר צבעים וגדלים. כדי להבטיח את גודל לך לבחור הוא נכון, לנצל שלנו שינוי גודל תרשים הבא מדידה הוראות : עבור את שרוולים, להתחיל במרכז האחורי של הצוואר שלך ולמדוד על כתף ולמטה כדי את שרוול.


המאפיינים האחרים

הצעות דומות