• הנחה
  • משופץ
אורות מחרוזת 9.8 רגל על 6.6 רגל אורות רשת נטו 200 אורות נטו לד 8 מצבים למסיבת חתונה שיחי חדר

אורות מחרוזת 9.8 רגל על 6.6 רגל אורות רשת נטו 200 אורות נטו לד 8 מצבים למסיבת חתונה שיחי חדר

 
ILS 1.33

קיים
בחנות

- רשת אורות פיות רומנטית - אורות רשת נטו לד בגודל 96 רגל המצוידים ב -200 חרוזי מנורת לד, הם קישוט נהדר לעצים, חצר קדמית, גנים, גג, תקרה, מרפסת ושיחים לא סדירים, ופשוט תולים את רשת האורות הזו ויוצרים אווירה רומנטית להצעות, הפתעות, חתונה, יום הולדת, מסיבות ימי נישואין, יכולים גם להשתמש לקישוט רקע לבית, וילונות לחדר שינה. * 8 מצבים-דקורטיבי אורות נטו יש 8 מתכוונן מהבהב מצבים (קבוע אור, תנודות, רציף, לרדוף, מהבהב, מהבהב/מהבהב, איטי מהבהב, איטי הדרגתי שינוי) כדי לענות על צרכי השונים שלך, פשוט לחץ על כפתור על תקע, היו מסוגל לשנות את מצב, את מובנה שבב יכול לחסוך שלך האחרון מצב הגדרה, אין צורך לאפס את מצב כל יום. * באיכות גבוהה-נטו אורות חיצוני רשת אורות עשויים 100% נחושת חוט, אשר יש מוליכות טובות יכול להיות בקלות מותאם לכל צורה בלי לשבור. הבהירות של חרוזי המנורה עולה בקנה אחד עם טמפרטורת הצבע, ללא הבהוב, ללא בוהק, והאור הרך לא יפגע בעיניים. את אור מחרוזת יכול להיות מותקן על כל דבר שאתה רוצה, מספיק כדי לענות על כל מקורה וחיצוני קישוט הצרכים. זה קל להתקנה, תכליתי, לאחר התקנה וכוח על, אתה יכול לבחור ה. * עמיד למים-נורות לד נטו משמשות לאייפ44 עמיד למים ותוכלו לעטוף אותו סביב עצים, עמודי שער או להתפשט על הגג, הדשא וכו'. אבל שים לב : המתאם הוא לא עמיד למים, אם בשימוש בחוץ, זה צריך להיות בשימוש עם עמיד למים שקע כיסוי. - צוות תמיכת לקוחות חזק-יש לנו את צוות התמיכה הטוב ביותר בכל מה שיש לך שאלה ורעיון טוב למוצרים שלנו. אם מסיבה כלשהי אתה לא 100% מרוצים, אנא יידעו אותנו וצוות שירות לקוחות שלנו יעזור לך. - רשת אורות פיות רומנטית - אורות רשת נטו לד בגודל 9.6 רגל המצוידים ב -200 חרוזי מנורת לד, הם קישוט נהדר לעצים, חצר קדמית, גנים, גג, תקרה, מרפסת ושיחים לא סדירים, ופשוט תולים את רשת האורות הזו ויוצרים אווירה רומנטית להצעות, הפתעות, חתונה, יום הולדת, מסיבות ימי נישואין, יכולים גם להשתמש לקישוט רקע לבית, וילונות לחדר שינה. * 8 מצבים-דקורטיבי אורות נטו יש 8 מתכוונן מהבהב מצבים (קבוע אור, תנודות, רציף, לרדוף, מהבהב, מהבהב/מהבהב, איטי מהבהב, איטי הדרגתי שינוי) כדי לענות על צרכי השונים שלך, פשוט לחץ על כפתור על תקע, היו מסוגל לשנות את מצב, את מובנה שבב יכול לחסוך שלך האחרון מצב הגדרה, אין צורך לאפס את מצב כל יום. * באיכות גבוהה-נטו אורות חיצוני רשת אורות עשויים 100% נחושת חוט, אשר יש מוליכות טובות יכול להיות בקלות מותאם לכל צורה בלי לשבור. הבהירות של חרוזי המנורה עולה בקנה אחד עם טמפרטורת הצבע, ללא הבהוב, ללא בוהק, והאור הרך לא יפגע בעיניים.


המאפיינים האחרים

Material:
Copper + Plastic
Bulbs:
200 LED
Color:
Cool white
Dimension:
9.8ft × 6.6ft / 3m * 2m
Power Lead Copper Length:
9.8ft / 3m
Light Mode:
8 Modes
PACKAGE:
◆ 1X 200 LED lamp bead net light:
◆ NOTES:
1. Be gentle and don't violently disassemble or cut the product, otherwise, the connection of the light string will be damaged, the circuit will be disconnected, and it will not work properly.:
2. It should be used together with the waterproof socket cover when used outdoors. For safety reasons, please do not turn on the light in the rain.:
3. Reminder:
Try to put the product out of reach of children.

הצעות דומות