• הנחה
  • משופץ
חמוד דליפת הוכחה תינוק בקבוק חם תיק, שד חלב פאוץ מבודד תינוק בקבוק תיק נייד סיעוד בקבוק קריר

חמוד דליפת הוכחה תינוק בקבוק חם תיק, שד חלב פאוץ מבודד תינוק בקבוק תיק נייד סיעוד בקבוק קריר

 
ILS 9.81

קיים
בחנות

חומר : שלנו תינוק בקבוק תיק צידנית עשוי ניילון בד ואלומיניום רדיד אניה זה הוא מעשי ועמיד, לא קל נזק, ויכול לשמש במשך זמן רב. בידוד חום : זה חלב אם תיק צידנית עם פונקצית שימור חום. שמור על חלב בטמפרטורה המושלמת למשך 3-4 שעות. גודל : את חלב בקבוק אחסון תיק הוא מתאים עבור 350 מיליליטר בקבוקים, אשר הוא מתאים עבור רוב סוגים של חלב בקבוקים, ואוניברסלי למרבית חלב בקבוק. קל לנשיאה : עם רצועת יד לתלייה על תיק או באגי או עגלת. עם רוכסן : רוכסן הפלדה סביב תיק הקירור מספק איטום טוב ובידוד טוב ומגן על החלב שלך מפני הטמפרטורה העולה בחוץ.   מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי חומר : ניילון סוג אופציונלי : סוג חום בצורת לב, סוג ב חום מודפס דפוס, סוג ג עלה אדום לב בצורת, סוג ד בז', סוג דואר שחור, סוג ו חום גודל : כ. 8 על 8 על 24 סנטימטר / 3.5 אינץ ' משקל : בערך.8 עוז רשימת חבילה : 1 שקית בידוד הערה : 1. בבקשה לאפשר 0 ~ 1 בטעות בשל מדידה ידנית. תודה לך על ההבנה. צגים אינם מכוילים אותו, צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה מהאובייקט האמיתי. בבקשה לקחת את אחד אמיתי כסטנדרט.


המאפיינים האחרים

  :
Condition:
100% Brand New
Material:
Nylon
Optional Type:
Type A Brown Heart-Shaped, Type B Brown Printed Pattern, Type C Rose Red Heart-Shaped, Type D Beige, Type E Black, Type F Brown
Size:
Approx. 8x8x24cm/ 3.2x3.2x9.5in
Weight:
Approx. 50g/1.8oz
Package List:
1 x Insulation Bag :
Note:
1. Please allow 0~1 in error due to manual measurement. Thank you for your understanding. :
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard. :

הצעות דומות