• הנחה
  • משופץ
6 יחידות סיליקון להקות סובלימציה סובלימציה עמידות בפני חום עמידות בפני שרוול סיליקון עוטף סובלימציה

6 יחידות סיליקון להקות סובלימציה סובלימציה עמידות בפני חום עמידות בפני שרוול סיליקון עוטף סובלימציה

 
ILS 69.10

קיים
בחנות

גודל המוצר : 24 ס"מ); עובי : 1.5 מ"מ; חבילה : 6 יחידות/סט; (גודל מתאים מתאים לרוב הכמולים או הבקבוקים, אנא עיינו במידע בגודל זה בבירור לפני ההזמנה. חומר : סיליקון; עשוי מסיליקון איכותי עם גמישות טובה ועמידות בפני חום, אתה יכול למתוח כמה שאתה רוצה ולא קל לשבור, עמיד בלאי ולא קל לדיעוי, יכול לשרת אותך לפרק זמן. מלאכת אמנות DIY : אתה יכול לחקור בהדרגה ולקבל את הכיף והשמחה של DIY כובשים משלך לאחר השימוש בלהקות הגומייה הסיליקון, לא רק מקבלים כובשים מובחנים ומותאמים אישית, אלא גם לתרגל את יכולת היד שלך ויצירתיות, מה שגורם לך להרגיש מרוצה וגאה. קל לשימוש : רצועות סיליקון אלה הן פרטיות וקלות לשימוש, אין כלים אחרים נדרשים, פשוט עטפו כוס עם נייר סובלימציה (לא כלול), ואז לשים את פס הגומייה על הכוס, הם יכולים להחזיק את נייר הסובלימציה בחוזקה ולהעצים את הסובלימציה השפעה. יישום : להקות אלה מושלמות להחזקת נייר הסובלימציה בחוזקה כנגד הכוס שלך במהלך תהליך הסובלימציה, ניתן למקם אותן בחלק העליון והתחתון של הכוס כדי לעזור להחיל לחץ נוסף במהלך תהליך הסובלימציה.4 ס"מ); עובי : 1.5 מ"מ; חבילה : 6 יחידות/סט; (גודל מתאים מתאים לרוב הכמולים או הבקבוקים, אנא עיינו במידע בגודל זה בבירור לפני ההזמנה. חומר : סיליקון; עשוי מסיליקון איכותי עם גמישות טובה ועמידות בפני חום, אתה יכול למתוח כמה שאתה רוצה ולא קל לשבור, עמיד בלאי ולא קל לדיעוי, יכול לשרת אותך לפרק זמן. מלאכת אמנות DIY : אתה יכול לחקור בהדרגה ולקבל את הכיף והשמחה של DIY כובשים משלך לאחר השימוש בלהקות הגומייה הסיליקון, לא רק מקבלים כובשים מובחנים ומותאמים אישית, אלא גם לתרגל את יכולת היד שלך ויצירתיות, מה שגורם לך להרגיש מרוצה וגאה. קל לשימוש : רצועות סיליקון אלה הן פרטיות וקלות לשימוש, אין כלים אחרים נדרשים, פשוט עטפו כוס עם נייר סובלימציה (לא כלול), ואז לשים את פס הגומייה על הכוס, הם יכולים להחזיק את נייר הסובלימציה בחוזקה ולהעצים את הסובלימציה השפעה. יישום : להקות אלה מושלמות להחזקת נייר הסובלימציה בחוזקה כנגד הכוס שלך במהלך תהליך הסובלימציה, ניתן למקם אותן בחלק העליון והתחתון של הכוס כדי לעזור להחיל לחץ נוסף במהלך תהליך הסובלימציה.


המאפיינים האחרים

Material:
silicon
Package:
6pcs/set
Color:
cyan, black, red
Product Size:
2.6in x 0.9in (D 6.5cm x H 2.4cm)
Thickness:
1.5mm
Packing Size:
6in x 4in x 2in /15cm x 10cm x 5cm
Item Weight/pcs:9g:
Gross Weight:
0.13 lbs /0.06 kg
Features:
Easy to use:
These silicone bands are pratical and easy to use, no other tools required, just wrap tumbler with sublimation paper (not included), then put the rubber band on the tumbler, they can hold the sublimation paper tightly and enhance the sublimation effect. Reliable material
Friendly Tips:
The size is measured by hands, please allow minor error of measurement. Photo color might be a little different from the actual product due to color display of different monitors.:

הצעות דומות