• הנחה
  • משופץ
ZLXDP מיני וינטג

ZLXDP מיני וינטג

 
ILS 75.23

קיים
בחנות

איכות טובה : מוצר זה עשוי מחומרי סגסוגת אבץ, והאיכות עמידה מאוד צבע נחושת רטרו : צבע המוצר הזה הוא צבע נחושת רטרו, לצבע זה השפעה חזותית טובה. הבלטות המעודנות : הבלטות השטח של מוצר זה עדין מאוד, ומדגיש את היופי הקלאסי. ליטוש חלק : פני המוצר הזה חלק מאוד ולא יפגע בידיים שלך. מעשיות : המוצר מתאים למשטח תיבת התכשיטים, שיכולים לשפר את האלגנטיות ואת כל תיבת התכשיטים. עמיד וקל להתקנה. איכות טובה : מוצר זה עשוי מחומרי סגסוגת אבץ, והאיכות עמידה מאוד. צבע נחושת רטרו : צבע המוצר הזה הוא צבע נחושת רטרו, לצבע זה השפעה חזותית טובה. הבלטות המעודנות : הבלטות השטח של מוצר זה עדין מאוד, ומדגיש את היופי הקלאסי. ליטוש חלק : פני המוצר הזה חלק מאוד ולא יפגע בידיים שלך. מעשיות : המוצר מתאים למשטח תיבת התכשיטים, שיכולים לשפר את האלגנטיות ואת כל תיבת התכשיטים. עמיד וקל להתקנה. תכונה : איכות טובה : מוצר זה עשוי מחומרי סגסוגת אבץ, והאיכות עמידה מאוד. צבע נחושת צבע : צבע המוצר הזה הוא צבע נחושת רטרו, לצבע זה יש אפקט חזותי טוב. מוצר זה עדין מאוד, ומדגיש את היופי הקלאסי. ליטוש Smooth : פני השטח של מוצר זה חלק מאוד ולא יפגע בידיים שלך. חלק מאוד , מתאים להתקנה על פני תיבת התכשיטים, שיכולים לשפר את תחושת האלגנטיות ושל תיבת התכשיטים כולה. מפרט : חומר : סגסוגת אבץ : עתיקות עתיקות (בערך) : 36 * 23 מ"מ משקל : 6 גרם ל : עץ מיושן קופסאות, קופסאות עץ כבדות, קופסאות תכשיטים, קופסאות מתנה, קופסאות יין, ארגזי כלים, ארונות, ארונות וכו '.


המאפיינים האחרים

Material:
Zinc Alloy
Color:
antique brass
Size (approximately):
36 * 23mm
Weight:
6g
Suitable for:
old-fashioned wooden boxes, heavy wooden boxes, jewelry boxes, gift boxes, wine boxes, tool boxes, cabinets, cabinets, etc.
Package Included:
1 *Hinge:
notes:
Due to manual measurement, please allow 0-1 inch error. Thank you for your understanding.:
The calibration of the monitor is inconsistent, and the color of the item shown in the photo may be slightly different from the actual object. :

הצעות דומות