• הנחה
  • משופץ
מדרגות לילדים הגנה על סתיו נדנדה נדנדה, מעקה חיצוני מגרש משחקים חבלים דקורטיביים, רשת חבלים נטו של בטיחות ברשת

מדרגות לילדים הגנה על סתיו נדנדה נדנדה, מעקה חיצוני מגרש משחקים חבלים דקורטיביים, רשת חבלים נטו של בטיחות ברשת

 
ILS 1.33

קיים
בחנות

חומר רך, לא החלקה ועמידה, אנטי ללבוש ניתן לחתוך את רשת ההגנה לצורה ולגודל שאתה רוצה מבלי להשפיע על עמידות הרשת. זה לא רק כרשת בטיחות לחתולים, אלא גם כרשת דקורטיבית. אתה יכול לתלות את העבודה בעבודת יד לילדים על חבל הניילון הזה. זה גם מתאים לכל מיני סצינות, מדרגות, פארקי שעשועים, מתקנים ציבוריים וכו ', אנא רכוש על פי רשת הצבעים שלך בפועל. יש לנו גם רשתות חבלים אחרות שתוכלו להתאים אישית (קוטר חבל, גודל רשת, אורך * רוחב). גודל רשת בטיחות ילדים * קוטר חבל : 8 ס"מ * 4 מ"מ (3 אינץ ' * 0. מגבלת עומס : 300 ק"ג / 661 פאונד. עשוי מחומר ניילון עבה, יציב לשימוש במדרגות מרפסת פנים וחוץ כדי לשמור על בטיחות התינוק. תינוקות, פעוטות, חיות מחמד או צעצועים ופריטים אחרים מלהפיל את הפרות המעקה. כשאתה לא צריך להשתמש ברשת חבל הילדים, אתה יכול לקפל אותו ולאחסן אותו בקלות. חומר רך, לא החלקה ועמידה, אנטי ללבוש. ניתן לחתוך את רשת ההגנה לצורה ולגודל שאתה רוצה מבלי להשפיע על עמידות הרשת. זה לא רק כרשת בטיחות לחתולים, אלא גם כרשת דקורטיבית. אתה יכול לתלות את העבודה בעבודת יד לילדים על חבל הניילון הזה. זה גם מתאים לכל מיני סצינות, מדרגות, פארקי שעשועים, מתקנים ציבוריים וכו ', אנא רכוש על פי רשת הצבעים שלך בפועל. יש לנו גם רשתות חבלים אחרות שתוכלו להתאים אישית (קוטר חבל, גודל רשת, אורך * רוחב). גודל רשת בטיחות ילדים * קוטר חבל : 8 ס"מ * 4 מ"מ (3 אינץ ' * 0. מגבלת עומס : 300 ק"ג / 661 פאונד. עשוי מחומר ניילון עבה, יציב לשימוש במדרגות מרפסת פנים וחוץ כדי לשמור על בטיחות התינוק. תינוקות, פעוטות, חיות מחמד או צעצועים ופריטים אחרים מלהפיל את הפרות המעקה. כשאתה לא צריך להשתמש ברשת חבל הילדים, אתה יכול לקפל אותו ולאחסן אותו בקלות.


המאפיינים האחרים

● Product name:
Stair protection net
● Material:
nylon rope
● Mesh:
8cm
● Nylon rope diameter:
4mm
● :
The rope net is easy to install, the first type
● If you have other size requirements, please contact us.:
The protective rope net is specially designed for the balcony and the stairs to protect the safety of the baby. Precision wiring, workmanship, high temperature baking and dyeing, anti-corrosion, waterproof, sun protection, not easy to fade. It can also be used as a cat net to prevent small pets from falling. Dear parents, for the safety of your child, they should install a protective net. It is a good helper to protect the safety of children.:
● Due to manual measurement, please allow an error of 1-3cm, and make sure you don't mind before ordering.:
● All products are taken in kind, but due to factors such as shooting technology, light, display parameters, etc., there will be a slight chromatic aberration between the actual color and the received photo. Please refer to the actual product received, please understand. :

הצעות דומות