• הנחה
  • משופץ
3.6-30 וולט לוח בידוד אופטוקפלר 8 נהג ערוץ מודול מבודד פוטו -אלקטרוני

3.6-30 וולט לוח בידוד אופטוקפלר 8 נהג ערוץ מודול מבודד פוטו -אלקטרוני

 
ILS 1.67

קיים
בחנות

הפעל מסוף מבוקר : יכול לממש ממשק בקרה של 33 וולט או 5 V ברמת מתח 3.6-24 V, לאחר הפעלת מסוף הבקרה, הטרמינל המבוקר יופעל גם הוא. PCB מעולה : חומרי PCB באיכות טובה הם בעלי אמינות ומזעור, תחזוקה טובה ובחינה. להניע אירועים שונים : לבידוד אופטי יש יכולת עמידה בפני הפרעות חזקות, שיכולה להניע טרנזיסטורים בעלי כוח גבוה, צינורות MOS ואירועים אחרים הדורשים כונן מתח גבוה, ויכולים גם להניע ישירות של מכשירי כוח 24 V נמוכים לעבודה. בקרה סימולטנית מתחים שונים : 4 הערוצים של 817 על הלוח הם עצמאיים, מה שיכולים לממש שליטה בו זמנית במתחים שונים וכו '. מפרט : סוג פריט : בידוד Opto Coupler לוח חומר : מתח אות PCBDriver מתח : 3.6-24 VOUTPUTPUT טווח : 3.6-30 וולט (זרם הפלט תלוי במצב הספציפי, אך ההספק המרבי אינו עולה על 10m A, הספק הכולל הוא קבוע, המתח והזרם הם פרופורציונליים הפוכים) רשימת חבילות : 1 x בידוד Optocoupler בידוד : אם זהו אות דופק, אנא שימו לב שהגבול של 817 הוא מתחת ל- 4k Hz, אנא אל תשתמש במודול זה לאותות בקרה הגבוהים מ- 4 KHz, שלא יעבוד כראוי.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Optocoupler Isolation Board
Material:
PCB
Driver Signal Voltage:
3.6-24V
Output Voltage Range:
3.6-30V (output current depends on the specific situation, but the maximum power is not exceed 10MA, the total power is constant, the voltage and current are inversely proportional)
Package List:
1 x Optocoupler Isolation Board:
Note:
If it is a pulse signal, please note that the limit of 817 is below 4KHZ, please do not use this module for control signals greater than 4KHZ, which will not work properly.:

הצעות דומות