• הנחה
  • משופץ
באובלז סיסל חתול מגרד מחצלת, חתול מגרד מחצלות, משטח שריטה עבור חתול טחינת טפרי & מגבר; הגנה על רהיטים,

באובלז סיסל חתול מגרד מחצלת, חתול מגרד מחצלות, משטח שריטה עבור חתול טחינת טפרי & מגבר; הגנה על רהיטים,

 
ILS 15.90

קיים
בחנות

חומר : עשוי באיכות גבוהה עמ גלי נייר חומר,זה הוא לסביבה, חזק ועמיד עיצוב : תתאים ביותר חתולים וחתולים,זה תוכנן בקפידה על פי הרגלים, מעשי, חיסכון, קטן וקומפקטי, ולא תופס מקום רב מדי. למשוך את תשומת לב : למשוך שלך חתול לשחק,ולהגן על הרהיטים שלך מפני סריטות ולספק את גירוד אינסטינקט,להגדיל תרגיל וכיף. פשוט, מסוגנן, עץ יכול להיות משולב עם סגנון הרהיטים המודרני של המשפחה. חתול אוהב לנוח ולשחק מחצלת, את חספוס משטח יכול לספק שלהם אינסטינקט של העדפה. תיאור : - חומר : עשוי באיכות גבוהה עמ גלי נייר חומר, זה הוא לסביבה,חזק ועמיד. - עיצוב : תתאים ביותר חתולים וחתולים,זה תוכנן בקפידה על פי הרגלים, מעשי, חיסכון, קטן וקומפקטי, ולא תופס מקום רב מדי. - למשוך את תשומת לב : למשוך שלך חתול לשחק,ולהגן על הרהיטים שלך מפני סריטות ולספק את גירוד אינסטינקט,להגדיל תרגיל וכיף. - פשוט, אופנתי, עץ יכול להיות משולב עם ריהוט מודרני סגנון של המשפחה. - חתול אוהב מנוחה ולשחק מחצלת, את חספוס משטח יכול לספק שלהם אינסטינקט של העדפה.מפרט : - חומר : נייר גלי עמ ' - גודל : מעטפת : 24.3 על 5 סנטימטר/9.97 אינץ; נייר גלי : 20 על 29.65 אינץ חבילה כוללת : 1 חתיכה חתול גרדן הערה : 1. בבקשה לאפשר מעט שגיאה בשל מדידה ידנית. בשל ההבדל בין מסכים שונה, התמונה עשויה שלא לשקף את הצבע האמיתי של הפריט. מאחל לך נפלא על-קו קניות!יש לנו ניסיון רב שנים במכירת סחורה באינטרנט, אנו מתמקדים במתן המוצר והשירות הטובים ביותר ללקוחות.


המאפיינים האחרים

- Material:
PP corrugated paper
- Size:
&;Shell
Package Includes:
1 Piece Cat Scratcher Mat:
Note:
1. Please allow slightly error due to manual measurement.:
2. Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Thank you!:
3. Wish you a wonderful on-line shopping!:
We have many years of experience in selling merchandise online, we are focus on providing best product and service to customers.:

הצעות דומות