• הנחה
  • משופץ
עץ חתול כחול עם פלטפורמה / כדורים משתלשלים, מגדל פעילות חתולים גדול לחתולים צעירים ומבוגרים, דלת פינת

עץ חתול כחול עם פלטפורמה / כדורים משתלשלים, מגדל פעילות חתולים גדול לחתולים צעירים ומבוגרים, דלת פינת

 
ILS 38.99

קיים
בחנות

- ערסל & פלטפורמה : פלטפורמה מציעה הרפיה הממשלה עבור חברים חתולים שלך מרוהט עם ערסל, עטוף קטיפה, מאוד נוח. * סיסל מגרד הודעות : את הודעות מכוסים טבעי סיסל. חתלתולים יכולים לטחון עליו את ציפורניו כדי לעזור לו לפתח הרגל טוב לגרד.5 על 69 סנטימטר/16 על 16 על 27 אינץ'. * צעצועים אינטראקטיביים : קטיפה כדור נותן משיכה נוספת חתול, להוביל מלא למתוח לחתולים גדולים, מושלם עבור טופר שריטה. עוזר לשמור על החתול שלך מפגיעה שטיחים, רהיטים, וילונות, ועוד. יציבות אמינה : בטיחות היא תמיד החשובה ביותר. עיבינו את הצלחת התחתונה של עץ החתול והוספנו כדי להבטיח את יציבותו. זה המקום המושלם עבור החתול שלך לקפוץ. * קל להרכיב : המוצר הוא קל להתקנה והחלקים דפוקים יחד ליציבות ומוצקות. הגאדג ' טים הנדרשים כלולים בחבילה. * אתה יכול יש סופר חמוד חתול גרוד אשר זוג בצורה מושלמת בכל חדר של הבית שלך. זה משפר את מצבו הנפשי של החתול והתנהגותו. זה גם חשוב לבריאות שלהם! בנוסף, החתול שלך יהיה הכי מגניב בשכונה!* חומרים : טבעי סיסל.5 על 69 סנטימטר/16 על 16 על 27 אינץ'.* מתאים לחתולים בכל הגילאים ורמות הפעילות.* שימוש חתולים מגרד פוסט : לשחק / לרפא / לטחון כפות.* קל להזיז את ההודעה פשוט על ידי החזקת המוט.* ריהוט יקר שלך יכול גם להיות מוגן מפני נזק.* שלך חתולים ייקח שמחה גדולה שרט את חבל עמודי ומרגיע עם ממעוף ציפור שלהם אישי ספוט.* מדריך שלך פעיל חתולים לשימוש גרוד במקום רהיטים, לאחר חתולים ליהנות סיסל הודעה, הרהיטים שלך יישמרו.


המאפיינים האחרים

· Materials:
Natural sisal.
· Size:
40.5x40.5x69 cm/16x16x27 inch.
· Suitable for cats of all ages and activity levels.:
· Use of cats scratching post:
play / heal / grind paws.
❀ Features:
· Easy to move the post simply by holding the pole.:
· Your expensive furniture can also be protected from damage.:
· Your cats will take great joy in clawing the rope pillars and relaxing with a bird’s eye view in their own personal spot.:
· Guide your active cats to use scratching post instead of furniture, after cats enjoy sisal post, your furniture will be saved.:
· The cats scratching post is a great deterrent for cats with a proclivity, helps keep your cats from damaging carpets, furniture, curtains, and more.:
· Designed with cats in mind. It is equipped with hanging toy stimulate their prey-like behavior like pouncing and swatting and enhance their playing time with it and provide extra fun for them.:
❀ Package Includes:
· 1 x Cats scratching post.:
❀ Warm Reminder:
· Do not need to get new post, only purchase sisal rope can replace the old.:
· The given size is an approximation. Product slightly wrong Please refer to the actual size.:
· Due to differences in some monitors and lighting reasons, there may be a slight color difference between pictures and objects.:
· If you have any questions, please feel free to contact us. :

הצעות דומות