• הנחה
  • משופץ
חיות מחמד ארגז חול חתול ארגז חול עמיד למים ארגז חול חתול ארגז חול נייד מתקפל אוקספורד בד חתול ארגז חול תיק חתול

חיות מחמד ארגז חול חתול ארגז חול עמיד למים ארגז חול חתול ארגז חול נייד מתקפל אוקספורד בד חתול ארגז חול תיק חתול

 
ILS 3.00

קיים
בחנות

נייד : קל לנשיאה ונסיעות בחוץ אתה יכול בקלות להתקין אותו על הגב של המכונית או האחורי של תרמיל. הוא קל במשקל ואינו דורש הרכבה. שימוש חיצוני ופנימי : ארגז החול יכול לשמש לא רק בבית, אלא גם בחוץ. ארגז החול המתקפל הוא דרך נפלאה לעזור לחתולים לפתור בעיות שירותים בחוץ ולפתור בעיות פגמים אקראיות. חומר באיכות גבוהה : עשוי מחומר ויניל, עמיד למים, עמיד בפני שריטות, חסין טפטוף, קל משקל, יציב ועמיד ובעל חיי שירות ארוכים. קל לניקוי וחנות : ניתן לקפל אותו לאותו גודל קטן כמו ארנק מסורתי, יכול לנסוע למרחקים ארוכים, ניתן לעשות בו שימוש חוזר וידידותי לסביבה. זה יכול לנקות לאחר נסיעות. רב תכליתי : זה יכול גם לשמש כתיק נסיעות לאחסון חטיפים, צעצועים, שמיכות ופריטים אחרים, או כמו מיטה כאשר החתול צריך שטח קטן כדי ללכת הביתה.נייד : קל לנשיאה ונסיעות בחוץ. אתה יכול בקלות להתקין אותו על הגב של המכונית או האחורי של תרמיל. הוא קל במשקל ואינו דורש הרכבה.חומר באיכות גבוהה : עשוי מחומר ויניל, עמיד למים, עמיד בפני שריטות, חסין טפטוף, קל משקל, יציב ועמיד ובעל חיי שירות ארוכים.רב תכליתי : זה יכול גם לשמש כתיק נסיעות לאחסון חטיפים, צעצועים, שמיכות ופריטים אחרים, או כמו מיטה כאשר החתול צריך שטח קטן כדי ללכת הביתה.סוג פריט : מתקפל ארגז חולחומר : גודל : כ. 41 איקס 30 איקס 12.9 ב רשימת אריזה : 1 איקס ארגז חול מתקפל הערה : בבקשה לאפשר 2-3 ס מ/0.2 בטעות למדידה ידנית.


המאפיינים האחרים

1.Portable:
Easy to carry and travel outdoors. You can easily install it on the back of the car or the back of the backpack. It is light in weight and does not require assembly.
2.High Quality Material:
Made of PVC material, waterproof, scratch resistant, drip proof, lightweight, sturdy and durable, and have a long service life.
3.Multi Purpose:
It can also be used as a travel bag to store snacks, toys, blankets and other items, or as a bed when the cat needs a small space to go home.
Item Type:
Collapsible Litter Box
Material:
PVC
Size:
Approx. 41 x 30 x 12.5cm/16.1 x 11.8 x 4.9in
Package List:
1 x Foldable Litter Box
Note:
Please allow 2‑3cm/0.8‑1.2in error for manual measurement

הצעות דומות