• הנחה
  • משופץ
ידידותי עגול פרח חתולי חורף חם קטיפה חתולי המלטת לחיות מחמד קן כרית עבור כל עונות לשפר לחיות מחמד

ידידותי עגול פרח חתולי חורף חם קטיפה חתולי המלטת לחיות מחמד קן כרית עבור כל עונות לשפר לחיות מחמד

 
ILS 0.33

קיים
בחנות

עגול פרח חתול חורף חם קטיפה חתול המלטת מחמד המלטת כרית ארבע עונות לשפר לחיות מחמד שינה חתול מיטה עשוי קטיפה, עמ כותנה אוקספורד בד, רך וחם. הצבע מנוגד לדוגמת הפרחים, זו מיטה יפה. החלקה אוקספורד בד תחתון, החלקה. את כרית כיסוי הוא נשלף וקל לניקוי. תכונה : עגול פרח חתול חורף חם קטיפה חתול המלטת מחמד המלטת כרית ארבע עונות לשפר לחיות מחמד שינה חתול מיטהעשוי קטיפה, עמ כותנה ואוקספורד בד, רך וחםאת צבע ניגודים עם את פרח דפוס, זה הוא יפה מיטהלא להחליק אוקספורד בד תחתון, שאינו להחליקאת כרית כיסוי הוא נשלף וקל לנקותמפרט : צבע : אור ורוד+לבן/אפור/אור ירוק+לבןחומר : קטיפה + כותנה + אוקספורד בדג גודל : 40 סנטימטר בקוטרהערה : אור ירי וצגים שונים עשוי לגרום את צבע התמונה כדי להיות מעט שונה מהמוצר אובייקט. טעות המדידה המותרת היא +/- 1-3 סנטימטר.מוצר זה הוא באופן מלא נשלף ורחיץ. זה צריך להיות ניקה במים קרים או חמים. זה לא מתאים לטמפרטורה גבוהה או ייבוש מצב.


המאפיינים האחרים

Color:
light pink+white/grey/light green+white
Material:
velvet + cotton + Oxford cloth
Size:
40cm in diameter
Package includes:
1 pet nest
Note:
Light shooting and different monitors may cause the color of the object in the picture to be slightly different from the actual object. The allowable measurement error is +/- 1-3cm.
This product is fully removable and washable. It needs to be cleaned in cold or warm water. It is not suitable for high temperature or drying mode. :

הצעות דומות