• הנחה
  • משופץ
מחדש אולטימטיבי רב ביצועים יום ולילה קרם סט של 2

מחדש אולטימטיבי רב ביצועים יום ולילה קרם סט של 2

 
ILS 1.00

קיים
בחנות

מחדש אולטימטיבי חיוניות של יום רב ביצועים מחדש אולטימטיבי רב ביצועים יום & לילה קרם סט של 2. על לי : עבור להפליא התייבשות וקורן עור, לנסות מחדש אולטימטיבי יום מיצוק קרם, שלנו חדש ומשופר נוסחה עם כפול קולגן דחיפה עבור תוצאות ב 2 ימים. משופר עם הוסיף פרוטינול טכנולוגיה, זה ניסח כדי לעזור להגביר קולגן ייצור ב 2 ימים*. לראות ולהרגיש עור מוצק וחלק יותר ב 2 ימים-9/10 מסכים**. מפרט מוצר : נבדק דרמטולוגית. נוסחה עם טכנולוגיית פרוטינול ומתחם צ ' לויבי. 25 ספקטרום רחב הגנה מפני קרינה אולטרה סגולה. כיצד להשתמש בי : פעם ביום, בכל בוקר, החלק בעדינות על פנים וצוואר נקיים בתנועה כלפי מעלה והחוצה, כדי ליהנות מעור לחות וזוהר. * נבדק על רקמות עור משוחזרות. ** מבוסס על מחקר לשימוש צרכני עם 113 משתתפים. תאריך ייצור כתוב על הקופסה של המוצר, אם התיבה לא נפתחה, אתה חייב להשתמש בו בתוך 3 שנים, ובתוך 1 שנה לאחר פתיחה. נבדק דרמטולוגית. נוסחה עם טכנולוגיית פרוטינול ומתחם צ ' לויבי. 25 ספקטרום רחב הגנה מפני קרינה אולטרה סגולה. כיצד להשתמש בי : פעם ביום, בכל בוקר, החלק בעדינות על פנים וצוואר נקיים בתנועה כלפי מעלה והחוצה, כדי ליהנות מעור לחות וזוהר. * נבדק על רקמות עור משוחזרות. ** מבוסס על מחקר לשימוש צרכני עם 113 משתתפים. תאריך ייצור כתוב על הקופסה של המוצר, אם התיבה לא נפתחה, אתה חייב להשתמש בו בתוך 3 שנים, ובתוך 1 שנה לאחר פתיחה.


המאפיינים האחרים

Dermatologically tested. Formulated with Protinol Technology and Celluvive Complex. SPF 25 broad spectrum UVA/UVB protection. 50ml. How to use me:
Once daily, every morning, gently smooth over cleansed face and neck in an upward and outward motion, to enjoy hydrated and radiant skin. *Tested on reconstructed skin tissues. **Based on a consumer use study with 113 participants. Production date is written on the box of the product, if the box is not opened, you must use it within 3 years, and within 1 year after opening...... Dermatologically tested. Formulated with Protinol Technology and Celluvive Complex. SPF 25 broad spectrum UVA/UVB protection. 50ml. How to use me

הצעות דומות