• הנחה
  • משופץ
טיפול קר בקור חם ג'ל מסיכת עיניים פנים, כיסוי עיניים של שומר חרוזים לשימוש חוזר להקלה על לחץ, להפחית

טיפול קר בקור חם ג'ל מסיכת עיניים פנים, כיסוי עיניים של שומר חרוזים לשימוש חוזר להקלה על לחץ, להפחית

 
ILS 6.87

קיים
בחנות

כיסוי עין קירור - חומרי גלם באיכות גבוהה : כדור הג'ל מורכב מתרכובות פולימריות גבוהות ואלמנטים שונים, טיפול בריאותי גופני, אין תופעות לוואי לגוף האדם, בדיקת לחץ 100% , ללא נזק, ללא דליפה, רירית קטיפה רכה, יכול להגן בעדינות על עורך הרגיש, הימנע ממגע ישיר עם כרית ג'ל קר או חם, הוא מכסה לחלוטין את הסינוסים, המצח והלחיים מסיכת עיניים ג'ל - קל לשימוש : מילוי ג'ל בטמפרטורה גבוהה, אפקט אחסון בטמפרטורה טובה, הארוך קומפרס חם טים, נזילות חזקה, עור רך ומתאים, פשוט הכניסו אותה לתנור במיקרוגל וחיממו אותה למשך 10 שניות להיפרתרמיה, ולביטס אותה במקרר או במקפיא למשך שעתיים עד שהוא מגיע לטמפרטורה הנדרשת לקירור או אפקט חבילת קרח. הג'ל נשאר גמיש גם לאחר הקפאה. שומר עיניים של טיפול קר חם - מגוון רחב של יישומים : יש לו עמידות חזקה. אם זה מוצג ללכלוך או לחיידקים, אל תדאגו להתלכלך, פשוט שטפו אותם עם מי סבון חמים וניתן לנקות אותם ולחטא אותם לפני השימוש הבא, לאחר קבלת הסחורה, אם אתה מוצא נזק או שיש לך שאלות כלשהן במהלך השימוש, אנא צור איתנו קשר בזמן, ובהחלט ניתן לך תשובה מספקת. שומר עיניים דחוס קרח - עיצוב סביר : פס אלסטי + עיצוב וו ולולאה, ניתן להתאים את הגודל לפי היקפי ראש שונים, יכול לספק לך את הנוחות שאתה צריך, זמש סופר רך מאחור, מגע עדין. קומפרס קר וחם, ענה על הצרכים השונים שלך, בימי הולדת, בחגים מיוחדים, אתה יכול לתת אותו במתנה למשפחתך ולחבריך. מסיכת עיניים של ג'ל לכאבי ראש מיגרנה - בטוח ויעיל : להקל על עייפות החיים, קידום זרימת עיניים, שיפור איכות השינה, גורם לך להרגיש בנוח, זה גם אידיאלי להקלה על נפיחות עיניים ונפיחות, עיניים יבשות, דלקת בלפריטיס, חלזיון, עין יבשה, כאב ראש , מיגרנה, כאבי סינוסים ולחץ, מתאימים מאוד למדיטציה, יוגה או הרפיה, עצום את העיניים ולהירגע, ניתן להשתמש בו בקלות בבית, במשרד או בנסיעות עסקיות. כיסוי עין קירור - חומרי גלם באיכות גבוהה : כדור הג'ל מורכב מתרכובות פולימריות גבוהות ואלמנטים שונים, טיפול בריאותי גופני, אין תופעות לוואי לגוף האדם, בדיקת לחץ 100% , ללא נזק, ללא דליפה, רירית קטיפה רכה, יכול להגן בעדינות על עורך הרגיש, הימנע ממגע ישיר עם כרית ג'ל קר או חם, הוא מכסה לחלוטין את הסינוסים, המצח והלחיים. מסיכת עיניים ג'ל - קל לשימוש : מילוי ג'ל בטמפרטורה גבוהה, אפקט אחסון בטמפרטורה טובה, הארוך קומפרס חם טים, נזילות חזקה, עור רך ומתאים, פשוט הכניסו אותה לתנור במיקרוגל וחיממו אותה למשך 10 שניות להיפרתרמיה, ולביטס אותה במקרר או במקפיא למשך שעתיים עד שהוא מגיע לטמפרטורה הנדרשת לקירור או אפקט חבילת קרח. הג'ל נשאר גמיש גם לאחר הקפאה. שומר עיניים של טיפול קר חם - מגוון רחב של יישומים : יש לו עמידות חזקה. אם זה מוצג ללכלוך או לחיידקים, אל תדאגו להתלכלך, פשוט שטפו אותם עם מי סבון חמים וניתן לנקות אותם ולחטא אותם לפני השימוש הבא, לאחר קבלת הסחורה, אם אתה מוצא נזק או שיש לך שאלות כלשהן במהלך השימוש, אנא צור איתנו קשר בזמן, ובהחלט ניתן לך תשובה מספקת.


המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Gel Bead Eye Guard
Material:
PVC, Gel
Product Use:
Anti-swelling, anti-fatigue
How to Use:
Hot compress:
Put the half face guard into a fresh-keeping bag and soak in hot water at 80℃ for 8-10 minutes.
Cold compress:
1. Put the product in the refrigerator for 30-60 minutes, take the product out, rub it with your hands, and use it after reaching the body comfort.:
2. Put the product in the freezer compartment of the refrigerator for 15-30 minutes, take out the product, rub it with your hands, and use it after reaching the body comfort.:
Package List:
1 x Eye Guard :

הצעות דומות