• הנחה
  • משופץ
סטרוז נשים פסים קשת מעל ירך ברך גרביים גבוהות זרוע כפפות חסרות אצבעות חמות יותר הגדר שמלה מפוארת תחפושת מסיבת

סטרוז נשים פסים קשת מעל ירך ברך גרביים גבוהות זרוע כפפות חסרות אצבעות חמות יותר הגדר שמלה מפוארת תחפושת מסיבת

 
ILS 0.67

קיים
בחנות

100% חדש לגמרי ובאיכות גבוהה עשוי מכותנה אקרילית באיכות גבוהה, רך ונוח, מעוצב בצבעי קשת בהירים כדי למשוך את תשומת הלב של אחרים. גרביים : ניתן למתוח מעל הברכיים. להתאים להפליא בלי לסחוט, יש אלסטי בחלקו העליון כדי למנוע מהם ליפול. כפפות : נמתחות במיוחד והגיעו כל הדרך לכסות את מרפקך, ללא אצבעות ועיצוב חור האגודל, נוח מאוד ומעשי. קל להתאים את התלבושות הסגנון השונות שלך לעיצוב פסים קשת עם צבעים תוססים, קל להתאים את התלבושות בסגנון השונה שלך, חצאית טוטו ושמלה וכן הלאה. תיאור : תכונות : 100% חדש לגמרי ואיכותי העשוי מכותנה אקרילית באיכות גבוהה, רך ונוח, מעוצב עם צבעי קשת בהירים כדי למשוך את תשומת הלב של אחרים. גרביים : ניתן למתוח מעל הברכיים. להתאים להפליא בלי לסחוט, יש אלסטי בחלקו העליון כדי למנוע מהם ליפול. כפפות : נמתחות במיוחד והגיעו כל הדרך לכסות את מרפקך, ללא אצבעות ועיצוב חור האגודל, נוח מאוד ומעשי. קל להתאים את התלבושות הסגנון השונות שלך לעיצוב פסים קשת עם צבעים תוססים, קל להתאים את התלבושות בסגנון השונה שלך, חצאית טוטו ושמלה וכן הלאה. מושלם למסיבות נושא, ליל כל הקדושים, תחפושת, מסיבת חג המולד, קוספליי; סט אביזרי קשת יכולים להשיג כאלה להדגשה במסיבה. 1 הגדר כפפות וגרביים בלבד, הדגמת אביזרים אחרים בתמונה אינם כלולים! מפרט : חומר : כותנה אקרילית אופציונלית צבע קצה : סגול, אדום 1, שחור, ורוד, אדום 2, גודל צהוב : כפפות בגודל אחד אורך : 34 ס"מ (13.38 אינץ ') אורך גרב : 53 ס"מ (20.


המאפיינים האחרים

Material:
Acrylic Cotton
Optional Edge Color:
Purple, Red 1, Black, Pink, Red 2, Yellow
Size:
One Size Gloves Length
Quantity:
1 set
Warm prompt:
1.Asian people size is 1 or 2 sizes smaller than European and American. :
2.Please note that low temperature washed,do not bleach and place under the blazing sun for quite a long time. :
3.As different measuring methods,it will occur 1-3 cm deviation about the items,please ensure that it is for you before ordering. :
4.Because of different monitors and lamplight,the picture may not reflect the actual color of the item,really thank you for your kind understanding! :
Package includes:
1 pair(2pcs) x Fingerless Gloves :
1 pair(2pcs) x Thigh High Stockings(without retail package):

הצעות דומות