• הנחה
  • משופץ
מסרק אפריקני לשיער רחב שיניים מסרק מסרק שלוש חתיכות אפרו לבחירה לשיער מתולתל

מסרק אפריקני לשיער רחב שיניים מסרק מסרק שלוש חתיכות אפרו לבחירה לשיער מתולתל

 
ILS 7.99

קיים
בחנות

באיכות גבוהה : מיוצר באיכות עץ מלא, בוחר פיסת עץ אחת לייצור מסרקים, הדורשים טכנולוגיית ייצור גבוהה, עקרון גבוה, כך שהמסרק היה בעל חוזק גבוה וחיי שירות ארוכים, משקל קל וחסון וקל לשימוש, כלי השיער הטבעי המסייעים בשמירה על שיער בריא גודל קומפקטי : 16. פשוט תסתכל על מסרק התמונות של אפרו בתיק ועם שיער העץ שלך קוטף לכל מקום שאתה הולך או כשאתה נוסע. הידית היא גם ארגונומית. העיצוב המסורתי האפריקני : מסרק הבחירה באפרו הוא יותר מסתם כלי סטיילינג לשיער טבעי, אבל "גם סמל לאחדות ולחוזק בתרבות השחורה." זה אומר יותר על חשיבות האהבה העצמית והאינדיבידואליות ולקחת זיכרון לימי ילדותך. הגיע הזמן ללכת טבעי ובריאות! זרוק את מסרקי הפלסטיק שלך שעושים פריז ושבירה בשיערך, מסרק העץ הזה הוא אנטי סטטי וידידותי לסביבה. מתנה EST : אנו מבטיחים את המסרק שנעשה בעץ מלא, ולא פלסטיק, כך שיש לו ניחוח עץ מיוחד, את המסרק ללא ציפוי, לא כל לכה, מלוטשת ביד, חלק ומבריק, מיוצר ברמה גבוהה מאוד, אתה יכול תן את זה לחברים הקרובים שלך, לאמא, לחברה, לבת במתנה. יתרון : מעוצב עם עבודות יד מסורתיות מעודנות, מלוטשות היטב, חלקות וחלקות, עוזר להקל על המתח ולעורר קרקפת; מנע שיער סבוך וקצוות מפוצלים; בניגוד למסרק שיער מפלסטיק, מסרק שיער עץ לא יתנפץ בשיער. באיכות גבוהה : מיוצר באיכות עץ מלא, בוחר פיסת עץ אחת לייצור מסרקים, הדורשים טכנולוגיית ייצור גבוהה, עקרון גבוה, כך שהמסרק היה בעל חוזק גבוה וחיי שירות ארוכים, משקל קל וחסון וקל לשימוש, כלי השיער הטבעי המסייעים בשמירה על שיער בריא. גודל קומפקטי : 16. פשוט תסתכל על מסרק התמונות של אפרו בתיק ועם שיער העץ שלך קוטף לכל מקום שאתה הולך או כשאתה נוסע. הידית היא גם ארגונומית. העיצוב המסורתי האפריקני : מסרק הבחירה באפרו הוא יותר מסתם כלי סטיילינג לשיער טבעי, אבל "גם סמל לאחדות ולחוזק בתרבות השחורה." זה אומר יותר על חשיבות האהבה העצמית והאינדיבידואליות ולקחת זיכרון לימי ילדותך. הגיע הזמן ללכת טבעי ובריאות! זרוק את מסרקי הפלסטיק שלך שעושים פריז ושבירה בשיערך, מסרק העץ הזה הוא אנטי סטטי וידידותי לסביבה. מתנה EST : אנו מבטיחים את המסרק שנעשה בעץ מלא, ולא פלסטיק, כך שיש לו ניחוח עץ מיוחד, את המסרק ללא ציפוי, לא כל לכה, מלוטשת ביד, חלק ומבריק, מיוצר ברמה גבוהה מאוד, אתה יכול תן את זה לחברים הקרובים שלך, לאמא, לחברה, לבת במתנה.


המאפיינים האחרים

Material:
Natural solid wooden
Length:
6.4 inch/16.3cm
Width:
1.38 inch/3.5cm
ABOUT SOLID WOODEN:
This wooden hair comb is made well by traditional handcraft, with a delicate appearance and comfortable grip. Helps to prevent static electricity and reduce hair breakage or split ends :
The benefits of solid wood:
Prevent bruising or scraping your scalp, the comb's teeth are smooth on the scalp so much softer & more polished feel than plastic or metal combs:
Anti-static:
less frizz and prevent hair breakage from static
Distributes oil Evenly:
the natural wooden fibers work great to condition your hair and distributes oil evenly all the way preventing dryness
Prevents hair breakage:
this wood combs work gently on hair and its wide-tooth don’t tend to pull or break the hair . Rather it creates a massaging effect

הצעות דומות