• הנחה
  • משופץ
Drnytunk 13 pcs קליפ טופר שיער, קטעי טופר קטנים פרל שיער טופר קליפ חזק אחיזת שיער לסת, קליפ שיער גדול

Drnytunk 13 pcs קליפ טופר שיער, קטעי טופר קטנים פרל שיער טופר קליפ חזק אחיזת שיער לסת, קליפ שיער גדול

 
ILS 1.67

קיים
בחנות

חידוש בסגנון - סט קליפ השיער הזה הוא 13 בסגנון שונה, פשוט ואלגנטי, מספיק כדי לענות על צרכי הקולוקציה היומיומיים שלך יום שונה עם קליפ שיער שונה כדי לקבל מצב רוח שונה. חומר עמיד - בעבודת יד, עשוי שרף מחשב, שנוח ללבוש, הוא לא יפגע בשיער שלך ולא קל להחליק. מלא ועדין בפירוט, פשוט ונדיב בעיצוב, ישנה את הפנים והדגיש את תווי הפנים העדינים. מתאים לכל סגנון השיער - קליפ השיער האופנה הזה לנשים מתאים למגוון תסרוקות, כמו שיער ארוך, שיער מתולתל, שיער ישר וכו '. קליפ שיער דק בסגנון שונה מתאים לכל התלבושת שלך, הופך אותך להיות יפה ואלגנטי יותר. מתאים לאירועים שונים - קליפ השיער הפשוט והאופנתי הזה הוא קישוט מושלם לעבודה, תאריכים, נשף, מסיבות, חתונות וקונצרטים. זה מתאים לשטיפת הפנים שלך וליישום מסכות פנים, מתאימות גם ליוגה וכושר. שיער הקליפ יכול לספק את הנוחות ביותר בחיי היומיום העמוסים שלך. מתנה ללא דופי - אביזרי השיער לנשים הם מתנה מושלמת למשפחתך, לאחיות, אהוב, חברים, חבר לכיתה, עמיתים ומישהו שצריך. הם אוהבים את הנדיב, הפשוט, הקלאסי והמרשים כל כך. חידוש בסגנון - סט קליפ השיער הזה הוא 13 בסגנון שונה, פשוט ואלגנטי, מספיק כדי לענות על צרכי הקולוקציה היומיומיים שלך. יום שונה עם קליפ שיער שונה כדי לקבל מצב רוח שונה. חומר עמיד - בעבודת יד, עשוי שרף מחשב, שנוח ללבוש, הוא לא יפגע בשיער שלך ולא קל להחליק. מלא ועדין בפירוט, פשוט ונדיב בעיצוב, ישנה את הפנים והדגיש את תווי הפנים העדינים. מתאים לכל סגנון השיער - קליפ השיער האופנה הזה לנשים מתאים למגוון תסרוקות, כמו שיער ארוך, שיער מתולתל, שיער ישר וכו '. קליפ שיער דק בסגנון שונה מתאים לכל התלבושת שלך, הופך אותך להיות יפה ואלגנטי יותר. מתאים לאירועים שונים - קליפ השיער הפשוט והאופנתי הזה הוא קישוט מושלם לעבודה, תאריכים, נשף, מסיבות, חתונות וקונצרטים.


המאפיינים האחרים

Quantity:
13 pieces
Material:
Made of quality PC resin ,the hair clip can help with fixing your hair, which is a helpful hair accessory as well.:
Wide Application:
Delicate and beautiful hair clip set is a wonderful gift for your family, friends and anyone you loved.:
Ideal For:
Suitable for girls and women to wear in different occasions, such as parties, wedding ceremony, home coming parties, concerts and so on, you can choose different hairbands according to your outfits.:
Applicable Hair Styles:
Ponytails, top knots, braids, buns, updo and more.Long hair, short hair, straight hair, curly or wavy hair, thin hair, medium-thick hair, thick hair, and extra thick long hair.:
Package Includes:
13 x Hair Clips :

הצעות דומות