• הנחה
  • משופץ
פאת החלפת שיער, אופנה בינוני ישר התיכון חלק שחור נשים סינטטי תחרה מול פאה 14, פסטל גלי פאה

פאת החלפת שיער, אופנה בינוני ישר התיכון חלק שחור נשים סינטטי תחרה מול פאה 14, פסטל גלי פאה

 
ILS 1.33

קיים
בחנות

שים לב : צבע של פריט זה עשוי להשתנות בשל וריאציות ייצור טבועות או הגדרות הצבע של צג המחשב שלך 15 ימים אין סיבה לחזור מותר.אבל בבקשה לשמור על השיער שלך ואריזה חיצונית בשלמותה. משיי שחור ישר מלא פאות, מושלם ללבוש יומיומי ומסיבה תלבושות קוספליי. קל לשטוף וטיפול. פרימיום איכות, עמיד סיבי סינטטי פאה, אין נזק לשיער שלך. מוצר תיאור [פאה] כאן הוא חברה מוקדש לצרכים של רוב פאות.המטרה שלנו היא לספק לך את חווית הקנייה הטובה ביותר.אנו מקווים כי שלנו פאות יביא לך ביטחון ויופי.אתה יכול ללכת למסיבה, תאריך עם חברים, לצאת ועוד.אנו מקווים כי המוצרים שלנו תמיד יהיה איתך.[שיער טבעי פאה]בשוק הנוכחי שבו את איכות של שונים פאה מוצרים הוא לא אחיד, אנחנו תמיד מתעקשים על נותן לך את המוצרים הטובים ביותר.אנחנו עדיין צעירים מאוד וזקוקים לעידוד ולתמיכה שלך.אם יש לך הצעות לשיפור, אנא אל תהסס לפנות אלינו.אנו נלמד ממך באופן פעיל ונשפר ללא הרף את המוצרים שלנו.תיאור : - פאות קדמיות תחרה, מראה טבעי ומגע רך, נראה בדיוק כמו שיער אמיתי - איכות פרימיום, סיבים עמידים עשה פאה סינתטית, אין נזק לשיער שלך - פאות מלאות ישר שחור משיי, מושלם ללבוש יומיומי וקוספליי תחפושת מסיבה - מתאים לרוב האנשים, נוח ללבוש יומיומי - קל לשטוף ולטפלפרט : - חומר : שיער סינטטי עמיד - אורך : כ 36 סנטימטר/ 14.17 אינץ ' (נמדד באופן ידני עם סטייה נע בין 1-3 סנטימטר)-קולו : שחורהחבילה כוללת : 1 פאה תחרה קדמית 1 פאה כובעים1.שטפו את השיער לפחות פעמיים בשבוע.


המאפיינים האחרים

- Material:
resistant synthetic hair
- Length:
approx 36cm/ 14.17inch (Measured manually with deviation ranged at 1-3cm)
- Colo:
Black
Package Includes:
1 x Front Lace Wig:
1 x Wig Cap:
Directions:
1.Wash your hair at least twice a week.Please use the good quality shampoo and conditioning products.conditions the hair is very important to make it soft and manageable.Let it air dry instead of blow dry. 2.Straighten out hair gently with your fingers from end to top. 3.Never sleep with wet hair and you may wrap it to prevent tangling.:
Safety Warning:
Our hair are real brazilian human hair, it is very healthy, and do not cause any harm to the human body, but for the children to use the help of the guardian and under the care to avoid unsafe conditions during production or installation.:
Legal Disclaimer:
Our wigs are real 100% human hair wig, it is very healthy, and do not cause an :

הצעות דומות