• הנחה
  • משופץ
4 גרם זמני שן תיקון, מיידי פורניר שיניים תותבות, שיניים תותבות תכליתי זמני שן תיקון סט עבור חסר

4 גרם זמני שן תיקון, מיידי פורניר שיניים תותבות, שיניים תותבות תכליתי זמני שן תיקון סט עבור חסר

 
ILS 1.33

קיים
בחנות

לא רעיל ולא מזיק : מוצר זה הוא בטוח, שאינו רעיל ולא מזיק אנא אל תהססו להשתמש בו. אין צורך בטיפול מיוחד אם נבלע ברשלנות. ניתן לחילוף חומרים של מוצרי הפירוק מהגוף. חומר אמין : בטוח ולא רעיל, מתכלה, יכול להימשך מספר חודשים. אין מגש או אלגינט הופעות הנדרש. אין צורך בכלים או ציוד מיוחדים. וודא כי שיני התותבת יכולות לעזור לך לכסות את השיניים החסרות. אתה יכול לחייך בביטחון וקל לניקוי. כל שעליך לעשות הוא להשתמש במברשת השיניים כדי לנקות את השיניים התותבות. שימוש : אם יש שיניים אמיתיות. השתמש בטמפרטורה הנכונה כך שתוכל לעצב את השיניים בקלות. אם הטמפרטורה גבוהה, החומר רך מדי, דק מדי ולא קל לעיצוב. אם הטמפרטורה נמוכה מדי, החומר נוקשה מדי. קל לשימוש : זה יכול להגן עליך מפני פגיעה באופן זמני לעזור לך תיקון השיניים. רוב הלקוחות קלים לשימוש ויכולים ליצור שן חדשה תוך דקות. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : זמני שן תיקון חרוז מפרט : 4 גרם זמן תחזוקה : המוצר עצמו הוא לא ללבוש ועמיד בחום במשך כמה חודשים, כך יומי להשתמש הוא לא מתאים לשימוש לטווח ארוך. הערה : 1 גרם של המוצר מתאים כ שן אחת רשימת חבילה : 1 איקס פנינת תיקון שן הערה : 1. בדיוק כמו זה של התותבת הקבועה, יש לעטוף את התותבת סביבו. השיניים שנעשו זה עתה לבנות יחסית. אם יש הבדל צבע בין השיניים לשיניים שמסביב, תוכלו להכתים אותן על ידי השרייתן בתה. השתמש אם יש לך שיניים אמיתיות. הטמפרטורה צריכה להיות מבוקרת, כך שאתה יכול בקלות להפוך את הצורה הרצויה.


המאפיינים האחרים

Condition:
100% brand new
Item type:
temporary tooth repair bead
Specification:
4g
Maintenance time:
The product itself is not wear and heat resistant for a few months, so daily use is not suitable for long-term use.
Note:
1 g of the product corresponds approximately to one tooth
Package list:
1 x tooth repair pearl :
Note:
1. Just like that of the fixed prosthesis, the prosthesis should be wrapped around it. :
2. The teeth just made are relatively white. If there is a color difference between the teeth and the surrounding teeth, you can stain them by soaking them in tea. :
3. Use if you have real teeth. The temperature should be controlled so that you can easily make the shape you want. The temperature is high, the material is too soft, too thin and not easy to shape. The temperature is too low, the material is too stiff; Please try several times. :

הצעות דומות