• הנחה
  • משופץ
גוף הרגע כרית שוכבת, שכבת -על פנים מרגיעה כרית כרית סיליקון לגוף לעיסוי פנים

גוף הרגע כרית שוכבת, שכבת -על פנים מרגיעה כרית כרית סיליקון לגוף לעיסוי פנים

 
ILS 0.33

קיים
בחנות

כרית שוכב סיליקון רכה מאמצת את החומר האיכותי, שהוא נוח, עמיד, בריא וגם ידידותי לסביבה ניתן למקם על חור מיטת היופי כדי להציע תחושה רכה ונוחה מאוד. נותן לך גישה מלאה לגב ולצוואר שלך, מה שמקל על העיסוי. שמור על הפנים שלך במצב נוחות ומרגיע בזמן שאתה מקבל עיסוי מנחם. ניתן לקפל כדי להציע תמיכה בראש שלך. כרית שוכב סיליקון רכה מאמצת את החומר האיכותי, שהוא נוח, עמיד, בריא וגם ידידותי לסביבה. ניתן למקם על חור מיטת היופי כדי להציע תחושה רכה ונוחה מאוד. נותן לך גישה מלאה לגב ולצוואר שלך, מה שמקל על העיסוי. שמור על הפנים שלך במצב נוחות ומרגיע בזמן שאתה מקבל עיסוי מנחם. ניתן לקפל כדי להציע תמיכה בראש שלך. תיאור : ניתן למקם את הכרית השכיבה הסיליקון הרכה הזו על חור מיטת היופי כדי להציע תחושה רכה ונוחה מאוד. ויכול להימנע ביעילות מהקמטים והסימנים של הפנים הנובעים משכיבה ארוכת שנים עם הפנים כלפי מטה כשכרית הסיליקון שלנו מונחת על החור כדי להחליף את המגבת. עשוי מחומר בדרגה גבוהה, שהוא נוח, עמיד, בריא וגם ידידותי לסביבה. אז אל תחמיץ סיכוי כל כך טוב. כרית שקר סיליקון רכה מאמצת את החומר האיכותי, שהוא נוח, עמיד, בריא וגם ידידותי לסביבה . לשימוש חוזר וקל ל . ניתן למקם על חור מיטת היופי כדי להציע תחושה רכה ונוחה מאוד. נותן לך גישה מלאה לגב ולצוואר שלך, מה שמקל על העיסוי. שמור על הפנים שלך במצב נוחות ומרגיע בזמן שאתה מקבל עיסוי מנחם . ניתן לקפל כדי להציע תמיכה בראש שלך. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג : עיסוי פנים כרית כרית : Filmfiller פלסטיק : סיליקונקולורים : ירוק בהיר, כחול שמיים, בז ', שחור (אופציונלי) גודל : בערך.


המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Face Massage Pillow
Fabric:
Plastic Film
Filler:
Silicone
Colors:
Light Green, Sky Blue, Beige, Black (Optional)
Size:
approx. 27.3 * 1.8cm / 10.7 *0.7inch
Package Weight:
approx. 800g
Application:
suitable for the bed of beauty parlor and can be placed at the hole in the bed.
Effect:
after use, no wrinkles on face, no marks, no headache when you bow down.
Usage:
when it is need to massage back and body, just let the customer lying on the beauty bed with their face down, and with the silicone pillow on the hole of beauty bed to replace the towel.
Package Included:
1 x Face Massage Pillow:
Note:
Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

הצעות דומות