• הנחה
  • משופץ
FSHION נשים סאטן לילה שינה כובע שיער כובע כובע ראש המשי כרי כיסוי אלסטי אלסטי BK

FSHION נשים סאטן לילה שינה כובע שיער כובע כובע ראש המשי כרי כיסוי אלסטי אלסטי BK

 
ILS 2.00

קיים
בחנות

1 עיצוב מעשי של כובע לילה : פס אלסטי ונמתח, שים על הראש בקלות, יכול לשמור על שיערך במקום ולמנוע שיער רופף במהלך השינה, רך לעור שלך. יישום בגודל : הגודל מתאים לרוב האנשים, יכול לשמש קישוט שיער, כובע ללבוש יומיומי ושינה כדי להגן על שיער מתולתל, אספקה ​​שימושית מאוד לנשים ונערות. חומר : בד פו/פוליאסטר/בד טינטין עם PE. שימו לב כי טמפרטורה נמוכה נשטפת, אל תלבינו ומניחים מתחת לשמש הקופחת במשך די הרבה זמן. תיאור סוג : שינה כובע-שינה : נשים, צורת Ladiesdome : עגול ספציפי : חומר : פו משי/פוליאסטר/בד טינטין עם פיקולור : הראה כמצלם : היקף גודל אחד : 56-58 ס"מ (22.83in) כמות : 1 חתיכה כוללת : 1 X שיער ישן עטוף מצנפת capnote : 1. אנא שימו לב שטמפרטורה נמוכה נשטפת, אל תלבינו ומניחים מתחת לשמש הקופחת למשך זמן רב . כשיטות מדידה שונות, זה יתרחש סטייה של 1-3 ס"מ לגבי הפריטים, אנא וודא שזה בסדר לך לפני ההזמנה . מכיוון שמאמצים שונים של צגים ואורות שונים, התמונה עשויה לא לשקף את הצבע האמיתי של הפריט, באמת תודה על ההבנה האדיבה שלך!.


המאפיינים האחרים

Material:
Faux Silk/Polyester/Tintin cloth whith PE
Color:
show as pictures
Size:
One Size
Head circumference:
56-58cm(22.04-22.83in)
Quantity:
1 piece
Package includes:
1 x Sleeping Hair Wrap Bonnet Cap:
Note:
1.Please note that low temperature washed,do not bleach and place under the blazing sun for quite a long time.:
2.As different measuring methods,it will occur 1-3 cm deviation about the items,please ensure that it is okay for you before ordering.:
3.Because of different monitors and lamplight,the picture may not reflect the actual color of the item,really thank you for your kind understanding! :

הצעות דומות