• הנחה
  • משופץ
מברשת גוף אמבטיה סיליקון, מברשת גוף רטובה ויבשה מברשת גוף יבש פילינג חוזק מתיחה חזק רצועת ניקוי גב אחורה

מברשת גוף אמבטיה סיליקון, מברשת גוף רטובה ויבשה מברשת גוף יבש פילינג חוזק מתיחה חזק רצועת ניקוי גב אחורה

 
ILS 9.38

קיים
בחנות

עיצוב דו צדדי, עם זיפים רכים וצפופים על פני השטח, בהם ניתן להשתמש לניקוי הגוף, ומשטח התבואה הקטן יכול לשמש לעיסוי מתאים לכל אחד, גברים, נשים או ילדים. לשימוש בחלקים חיצוניים של זרועות גופך, רגליים, חזה. ג'ל מקלחת זה עשוי ג'ל סיליקה, ידידותי לסביבה, ידידותי לעור, עמיד בטמפרטורה גבוהה, בטוח ועמיד. ניתן לתלות גם בעיצוב ידית בשני הקצוות, נס חזק, חוזק מתיחה חזק, וחוסך שטח אחסון. עם מרקם בליטה שכבה כפולה, עיסוי בעדינות תוך כדי פילינג, ומאפשר לך לנקות את כל הגב. עיצוב דו צדדי, עם זיפים רכים וצפופים על פני השטח, בהם ניתן להשתמש לניקוי הגוף, ומשטח התבואה הקטן יכול לשמש לעיסוי. מתאים לכל אחד, גברים, נשים או ילדים. לשימוש בחלקים חיצוניים של זרועות גופך, רגליים, חזה. ג'ל מקלחת זה עשוי ג'ל סיליקה, ידידותי לסביבה, ידידותי לעור, עמיד בטמפרטורה גבוהה, בטוח ועמיד. ניתן לתלות גם בעיצוב ידית בשני הקצוות, נס חזק, חוזק מתיחה חזק, וחוסך שטח אחסון. עם מרקם בליטה שכבה כפולה, עיסוי בעדינות תוך כדי פילינג, ומאפשר לך לנקות את כל הגב. מפרט : סוג פריט : מגבת רחצה חומר : סיליקונפיות : גמישות דו צדדית חזקה, כלי ניקוי גוף רב עוצמה, פילינג, נקבוביות ניקוי, ומונע מאקנה סתימת רשימת הנקבובית : 1 x מגבת רחצה (המרקם האמצעי הוא אקראי) שימו לב : שימו לב כי הרשת סוג חדש וסוג ישן של מוצר זה יישלחו באופן אקראי, וודאו שלא יהיה לכם אכפת לפני שתזמינו.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Bath Towel
Material:
Silicone
Efficacy:
Strong Double Sided Elasticity, Powerful Body Cleaning Tool, Exfoliating, Cleansing Pores, Preventing Acne from Clogging Back Pores
Package List:
1 x Bath Towel(The middle texture is random):
Note:
Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

הצעות דומות