• הנחה
  • משופץ
מסך הקרנת דיבקו קיר מסך מקרן מסך מקרן HD מקרן נייד וילון 16: 9 מסך סרט 4K קמטים מסך חינם לסרט בחוץ

מסך הקרנת דיבקו קיר מסך מקרן מסך מקרן HD מקרן נייד וילון 16: 9 מסך סרט 4K קמטים מסך חינם לסרט בחוץ

 
ILS 1.00

קיים
בחנות

⭐ השלכה תלאתית : יחס פורמט 4 : 3/16 : 9, זווית צפייה רחבה של 178 °, תמונה ברזולוציה גבוהה, ובכך הימנעות מהשתקפות אור ושחזור בצורה מושלמת של התמונה לא משנה היכן אתה נמצא, אתה יכול לראות את התמונות בבירור. Premium חומרים : מסך ההקרנה הלבן עשוי מפיברגלס איכותי כדי לספק את משטח התצוגה הטוב ביותר ויש לו גם גבול שחור לשיפור מיקוד התמונה והיישור. Diffuse : חוויה רחבה של 178 מעלות, אור ממסך ההקרנה אינו נכנס ישירות לעיניים, ומפחית את נזקי העיניים בעת צפייה בסרטים מצוירים. לא להתקין : הוו יכול לנוע בחופשיות, ניתן להתאים את הוו העליון שמאלה וימינה, ניתן להתאים את הווים של מרחקים שונים באופן חופשי, ההתקנה פשוטה וניתן להתקין את השיטה עם חבל, וו גומי ומסמר. ⭐ יישום : אידיאלי לקולנוע ביתי, בית ספר, משרד, חתונה, כנסייה, חינוך, מצגת בחדר ישיבות, תערוכה ציבורית, סרט חיצוני; זה יכול לשמש גם למצגות PPT ולתצוגות אחרות. ⭐ השלכה תלאתית : יחס פורמט 4 : 3/16 : 9, זווית צפייה רחבה של 178 °, תמונה ברזולוציה גבוהה, ובכך הימנעות מהשתקפות אור ושחזור בצורה מושלמת של התמונה. לא משנה היכן אתה נמצא, אתה יכול לראות את התמונות בבירור. Premium חומרים : מסך ההקרנה הלבן עשוי מפיברגלס איכותי כדי לספק את משטח התצוגה הטוב ביותר ויש לו גם גבול שחור לשיפור מיקוד התמונה והיישור. Diffuse : חוויה רחבה של 178 מעלות, אור ממסך ההקרנה אינו נכנס ישירות לעיניים, ומפחית את נזקי העיניים בעת צפייה בסרטים מצוירים. לא להתקין : הוו יכול לנוע בחופשיות, ניתן להתאים את הוו העליון שמאלה וימינה, ניתן להתאים את הווים של מרחקים שונים באופן חופשי, ההתקנה פשוטה וניתן להתקין את השיטה עם חבל, וו גומי ומסמר.


המאפיינים האחרים

Material:
fiberglass
Color:
White
Size:
60 inches
Aspect ratio:
4
Package quantity:
1 piece
Tips:
1. Color difference problem:
the goods are all physical photos, but due to shooting angle, light, display parameters and other factors, the physical color may be different from the photo, and the actual product shall prevail.
2. Manual measurement, with an error of 1-2cm, is a normal phenomenon.:
3. If you have any questions about this product, please contact us in time, we will provide you with the best service. :

הצעות דומות